vies praatje

Hallo,

Ik heb afgelopen maandag ontdekt dat ik zwanger ben. En ik leef zogezegd op roze en blauwe wolkjes. Ik ben heel erg gelukkig. Mijn vriend trouwens ook.

Ik voel me misselijk, en heb opgezetten borsten en bepaalde geuren maken mij nog misselijker.
Ik heb ook vooral in de ochtend een behoorlijk dunne ontlasting. Is een vies praatje maar ik weet niet of het erbij hoort? Het is namelijk mijn eerste zwangerschap. Heel spannend maar wel heel erg leuk.

liefs maddox
 
hallo!

Ik ben ook zwanger van de eerste en ik kan er nu de klok op gelijk zetten; 's-morgens na wat eten moet ik toch naar de wc...
's-nachts gaan je darmen aan het werk. Misschien is het zo dat je darmen extra geprikkeld worden, omdat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb zelf ook geen idee.

Misselijk ben ik niet echt, maar wel als ik t elang niet eet. Eet lekker de hele dag door (kleinere porties), want dan is je maag nooit leeg en voorkomt de missleijkheid. Neem een kracker, boterham og een plak ontbijtkoek. Bij mij werkt een liga ook heel goed. Fruit echter niet! Dat eet ik wel, maar niet als ik misselijk gevoel voel aankomen, want dat maakt het alleen maar erger.

Sterkte!
 
Hoi bientje,

Leuk dat je reageerde. Ik zat net nog eens naar mijn bericht te kijken. En ik dacht ik had mijn onderwerp iets anders moeten omschrijven. hahaha.

Ik moet maandag naar de huisarts voor alle vragen die ik heb. Ik weet niet eens hoeveel weken ik ben dus ik kan je daar niks over vertellen.

Vraagje? Heb je ook dat je twijfeld of hebt getwijfeld of je wel zwanger bent? Ik ben zo bang dat ze me gaan vertellen dat ik helemaal niet zwanger ben. Ik heb gewoon zo'n test van de drogist gedaan. Zal dat genoeg zijn. Ik twijfel nergens anders over ik wil dit kind ontzettend graag. Ik zit er zelfs al tegen te praten dat hij lekker moet blijven zitten. hihihi stom he.

Ik eet normaal 3 maaltijden per dag en nu eet ik er misschien 5 zou dat genoeg zijn? Bedankt dat je reageerde.

liefs maddox
 
Hallo Maddox,

Had ik ook bij mijn zwangerschappen. Je hele stofwisseling moet zich aanpassen op je zwangerschap. En moet nu wat harder gaan werken, vaak duurt dat even voordat je lichaam daaraan gewent is. Daarom voelen de meeste vrouwen zich ook zo misselijk, maar het kan zelfs je hele "poep-patroon" verstoren. Komt vanzelf weer goed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

Groetjes Will
 
Hallo,

Die onzekerheid is HEEL herkenbaar!!! Ik heb 4 testen gedaan, 2 zelf thuis, 1 in het ziekenhuis en 1 voor moeders voor moeders.. Allemaal positief... Tsja, toen moest ik het wel geloven!
Ik heb bij 6 weken en 3 dagen al een echo gehad, omdat ik met hormonen zwanger ben geworden en de termijn daardoor wat lastiger te bepalen is. Het hartje klopte toen al.
Vandaag ben ik 8 weken, maar ik begin weer 'bang'/onzeker te worden. Zit het er nog wel? Leeft het nog? Groeit het wel?
Volgende week weer een echo, dus nog een week afwachten.

Succes en geniet ook van je zwangerschap!

Liefs,
Bien
 
Terug
Bovenaan