Vies praatje

Hoi dames,

Hier een iets minder fris berichtje.
Ik heb veel last van lichtbruinige/gele afscheiding, waar af en toe een bruin sliertje bij zit.

Herkend iemand dit? Moet ik me zorgen maken?

Vorige week had ik het ook voor de echo, maar toen was alles gelukkig goed.

Ondanks dat maak me soms toch een beetje zorgen vandaar...

Lfs,

Juutepetuutje!

heb het vorige week een beetje gehad...nu niks meer en was ook maar eenmalig maar heb zelf nog geen echo gehad dus kan je zorgen niet weg halen vrees ik....ga wel vanuit zolang het helderrood is met krampen je je niet te veel zorgen hoeft te maken en anders je vk ff bellen?
liefs

Ik had het maandag nog en vandaag toch een goede echo. als het niet helder is, zou je je geen zorgen moeten maken (makkelijker gezegd dan gedaan.) maar je afscheiding verandert heel hard in de zwangerschap.

Een vriendin van mij is nu ook zwanger en had ook last van bruinverlies. Toen bleek dat er wat vocht achter de placenta zat wat daarvoor zorgde. Was niks om zorgen over te maken..

En anders inderdaad als je je zorgen maakt even de vk bellen!

hi, ik wil je niet ongerust maken, of meer dan je al bent. Maar daar begon het bij mij mee.
Houd de afscheiding gewoon heel goed in de gaten. Desnoods met een inlegkruisje, mocht het roder worden (bruin is oud bloed) dan zou ik de verloskundige bellen. Natuurlijk kan je al eerder bellen als je echt heel ongerust bent dan kan je eventueel om een extra echo vragen. Mijn vk bood dit zelfs zelf aan. Helaas had ik de dag na de bruine afscheiding echt bloedverlies en zette dit ook heel snel (2 uur) door in een miskraam.
heel veel succes ik duim mee

Bedankt voor jullie reacties!

Gelukkig heeft het bij mij niet doorgezet. Ik heb er af en toe een paar dagen last van. Zolang ik geen bloed verlies zal het wel goed zijn... Ik denk dat ik even moet wennen aan de veranderingen in mijn lichaam!

Aanstaande donderdag weer een echo, dan weten we of alles nog goed is. Fingers crossed!

Lfs en fijn weekend!

Lieve Juut,

wat fijn dat het hierbij blijft!! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Heel veel succes met het wachten tot donderdag, ik hoop dat je prachtige foto's mee naar huis krijgt!
liefs

Terug
Bovenaan