Viespeuk

A

Anoniem

Guest
NIET LEZEN ALS JE AAN HET ETEN BENT....

Nou delano heeft vandaag toch iets ranzigs gedaan, je houdt het niet voormogelijk.
En ik hoop dat dit de eerste en ook de laatste keer was.

Ik vanochtend druk met huisje cleanen, delano lekker in de box zodat hij niet over de gedweilde vloer kon kruipen (jaja de makelaar kwam weer dus alles moest tip top zijn).
Rook ik opgegeven moment niet een lekker luchtje van het schoonmaakmiddel dus ik kijk naar links naar de box en wat zie ik daar......
Een klein mannetje met een bruine mond, bruine handen en een big smile.... Nou het was geen choclade pasta.....die kleine  viespeuk zat jaja van zijn poep uit zijn luier te smikkelen.
Dus lekker onder de douche gedaan en vervolgens de box schoongemaakt  want ja die zat natuurlijk ook onder.......
Dus als ome willem zegt....lust jij ook één broodje met poep??? is delano's antwoord...JA!

liefs kim

Ohhhhh jummie!!!!!!!
Heb net mn ontbijt op, maar kan wel wat hebben hoor.
Wat had hij de dag ervoor gegeten? Was hij nog aan het nagenieten jak jak jak.

Alles wel gelukt met de makelaar? Ben je al wat wijzer?

Pauline

Whahahaa...sorry hoor,moet wel erg lachen..ik hoop dat Tess niet van haar luierinhoud gaat smullen.Succes met de makelaar.
Groetjes Kitty en Tess.

Haha, zo had mijn broer de pas nieuw behangen kinderkamer van een nieuw kleurtje voorzien. Grrr, konden m'n ouders weer opnieuw gaan behangen.
Maar uh, klinkt lekker? Mag ik ook een hapje?

Uhm,... Ik deed dit vroeger ook altijd..

Ik at het dan wel niet op, maar had een hekel aan een poepluier. Dus als mijn moeder niet snel genoeg verschoonde trok ik hem open en smeerde alles vol, behang, deur, verwarming.. tsja..

Heeft ook z'n voordelen hoor..
Ik was al met één jaar zindelijk en door al dat gesmeer en geklieder erg creatief geworden hahaha..

Maar eten? Neh!

Esmé mv Kay

Oh vreselijk, hahahahha. Lekker! Het is nu niet zo leuk, vooral het schoonmaken niet, maar straks heb je wel een leuk verhaal......

Ooohh lekker chocopasta   hahahahahha

En had je het schoon voordat de makelaar kwam.

Groetjes sandra

BAAAHHH hahahaha dit is idd een leuk verhaal (later dan he, tijdens t poetsen waarschijnlijk drama haha)!

xx Bianca mv Sep

Terug
Bovenaan