vieze gewoontes

A

Anoniem

Guest
De topic gaat niet over mama of papa hoor, maar over de kindjes...wie van jullie schatjes doet regelmatig 'vieze' dingen??
Puck is helemaal verzot op prullenbakken, ze weet iedere keer weer de deksel eraf te halen of er iets uit te pakken en er heerlijk op te gaan kauwen. Verder drinkt ze sloten badwater (ook als er sop in zit bah) dus ik geef haar al geen bakjes of bekertjes meer in bad. Maar het toppunt is de wc; als ik die niet goed dichtdoe dan roert ze in de pot, likt de wc borstel af en het allerergste: laatst stond ze een wcpapiertje uit te zuigen die ze uit de pot had gevist. BAH BAh BAh! (roept ze dan zelf heel hard!) Nog meer van die kleine viespeukjes?? Of ben ik gewoon een slechte onoplettende moeder?

Liefs, Marcia mv Puck.

zo erg heb ik het nog niet maar ook Daniëlle vond de prullenbak er leuk..geregeld kon ik haar fles of beker daar weer terug vinden. ik heb de prullenbak uiteindelijk maar naar de schuur verplaatst (zit wel vast aan het huis...)
verder zit ze wel eens met haar vingers in haar neusje en lacht  er dan lekker boefig bij...

groetjes Veronique

Ze kan de hand schudden   met Lukas hoor. Prullebak is favoriet hier. Van de week had hij er een pak vla uitgehaald en was bezig dat over de hele vloer te smeren. hij zit graag met zijn handjes in de w.c. dus die doen we nu maar standaard dicht, en de toiletborstel staat hoog. en ja, ook het badwater komt me heel bekend voor!

Hoi Marcia,

Jaja, hier ook een viespeukje, Hier heb ik een tongschuivertje in de aanbieding,
Gaat regelmatig met zijn tong over de vloer! elk pluisje en fliebeltje wat hij tegen komt wordt opgezogen/opgelikt. Maar het vieste wat ik heb meegemaakt is dat hij in een onbewaakt ogenblik op een stukje kattendrol zat te kauwen, en boos dat ie was toen het eruit moest en zijn mond gespoelt!!
dus als hij straks gaat lopen en buiten aan de gang gaat, kan ik hem wel een muilkrorfje voor gaan doen, met in iedergeval iets waar zijn tong niet doorheen past!

gr Jolanda mv Francesco(tongschuivertje)

Lydia kan er ook wat van. Toen  ik op de laatste ochtend van ons verblijf in ons hotel in Wenen de bagage naar de auto bracht, vroeg ik Hans even haar Iejoor knuffeldoek te zoeken, met het verzoek om ook even in de prullenbak te kijken... Ik kwam terug: hij helemaal verbaasd: Iejoor lag idd in de pullenbak...altijd interessant zo'n prullenbak waar geen deksel op zit.
Wat ik echt een vieze gewoonte vind is wat ze nog wel eens wil doen als de luier afgaat: dan gaat ze even flink ongegeneerd in haar kruis zitten krabben...In combinatie met haar scheet-en boergedrag vraag ik me weleens af of ze geen Lydia de bouwer wordt later

Haha, lekkere gewoontes!
Uhh, kian is vrij netjes wat dat betreft. Of eigenlijk, ik weet het nog te voorkomen. Hij gaat wel richting de prullenbak en wc, maar krijgt weinig kansen aldaar.
Wel pulkt ie graag in neuzen. Hoeft niet per sé z'n eigen neus te zijn hoor. Iedereen die met z'n neus in de buurt komt: watch out! Z'n vingers zijn sneller dan jij je hoofd kan wegtrekken.
Verder is piemeltrekken hier een hele leuke bezigheid. En bij poepbroeken wordt er ook een cursus kleien gegeven. Jammie!
Liefs Nelleke

WHahahahahahahaha wat een vieze kindjes...

Ivar valt best mee eigenlijk, alleen piemeltrekken (maar ja dat vind ik niet vies dat hoort bij het   ontdekken), verder kan ik niet zoveel bedenken (maar ben er ook heel alert op, sinds m'n verlof ben ik stukken en stukken netter geworden, soms gruwel ik echt van dingen)

groetjes Jenneke

Oho Puck toch ik denk dat ze wel de top 10 van vieste gewoonste haalt haha. Vooral bij dat wcpapiertje en de wcborstel draait mijn maag zich om.
Mijn zoon dronk vroeger uit regenplassen maar mee als een stafylokokkenbacterie heeft hij daar niet aan over gehouden. Ook heeft hij wel eens aan het poepschepje van de kattengelikt en met zijn eigen poep gekleid.
Mijn dochter is niet zo heel vies, ze is alleen raar. Eet papier en plastic. Likt wel graag aan de duwstang van winkelwagentjes...vind ik ook niet fris. Van poep is ze wel erg vies merkte ik vanavond. Ik had haar onder de douche gezet en ging der handdoek pakkken hoor ik toch gegil ( ik denk oh nee de douche ze staat te verbranden!) maar nee hoor ze had in de douche gepoept en vond dat zo vies dat ze moest gillen. Toen ik het van haar weg spoelde kroop ze zowat in de muren en zei bah bah. haha.

Terug
Bovenaan