Vieze kleding

<p>Dag mama's en papa's </p><p>Mijn dochter kan nog niet zo netjes eten en daardoor moet ze elke dag schone kleding aan maar hoe krijgen jullie de vlekken weg? </p><p>Ook als ze is doorgelekt kwa poep luier ik krijg de vlekken maar moeizaam weg. Wie heeft er een goede simpele tip of wat is het beste Wasmiddel hiervoor</p><p> </p>
 
Het hangt denk ik een beetje van de vlek af. Aardbeien krijg je er goed uit met bijna kokend water (gewoon zo uit de waterkoker over de vlek gieten en je ziet hem verdwijnen). Banaan juist uitspoelen met koud water, maar dat vind ik ook een lastige.
Ik heb altijd emmertjes met biotex staan zodat vieze kleertjes voorweken en vlekken niet indrogen. Vlekken spuit ik in met shout. 
Sommige vlekken verbleken in de zon. 
Ossengalzeep schijnt ook wonderen te doen.
Ik zit vast aan neutral wasmiddel, dus kan je daarbij niet helpen. 
En noem het overdreven, maar vaak eet mijn zoontje van 4 nog met een grote slab met mouwen. Van silly billyz. Dat scheelt ook een hoop. Vooral pasta met rode saus. 
 
Bananen zijn rotdingen, daar heb ik nog geen oplossing voor. Verder zijn biotex en zonlicht mijn trouwe hulpjes!
 
Hier ook absoluut Dasty ontvetter (gele fles) van de wibra. Kost iets van 2 euro nog wat per fles. Nu toevallig in aanbieding 3 voor €5... is echt wonderspul! Werkt met bijna alle etensvlekken.  
 
Wel goed op letten dat je echt de ontvetter pakt daar en niet een ander middeltje wat speciaal voor textiel enz. Gemaakt is. De ontvetter is gek genoeg de enige die echt werkt ;) 
 
Shout vlekken spray top spul ik haal het bij de supermarkt. Dasty ook goed alleen krijg ik daar niet alles mee weg.
 
Terug
Bovenaan