Vieze smaak in mond

Hoi,

Ik ben nu 10 weken en heb sinds week 5 continu een vieze smaak in mijn mond.
Pepermunt, tong poetsen, diverse merken tandpasta's, dagelijks flossen -> niets helpt.

Herkent iemand dit en heeft iemand tips?

Gr cc
 
Hallo!

Hi, hi, ik herken dit, maar heb er geen oplossing voor. Ik dacht bij mij dat   het eerst kwam door het vele overgeven, maar het is nog niet weg. Ben benieuwd of iemand een oplossing weet. Ik heb trouwens van mijn omgeving nog geen klachten gehad.  Greetz
 
ja ik weet presies wat je bedoelt. ik ben nu 14 weken en 2 weken geleden kreeg ik ook ineens een vieze smaak in mn mond. niets hielp. wat ik vooral niet moet drinken is koffie of water, dan wordt het erger. het hoort erbij, gaat vanzelf weer weg....hoop ik. sterkte ermee.
 
Hallo,

ik heb ook last gehad van een vieze smaak in mijn mond, mij viel het op dat als ik in het eten knoflook of uien gebruikte of andere sterke kruiden dit erger was dan dat ik het niet gebruikte.
als ik me onzeker voelde ivm geur nam ik een kauwgom, dit stimuleerd de aanmaak van speeksel en verbloemd een beetje de geur.
onze geur en smaakpapillen veranderen ook tijdens de zwangerschap (denk maar aan dingen die je normaal niet lekker vond en nu heerlijk) dit zal ook voor een deel de oorzaak zijn.
ik heb gewoon aan mijn partner gevraagd of hem wat was opgevallen en hij zei van niet.


veel succes ermee, en laat even wat weten al shet inderdaad geholpen heeft.

groetjes nancy
 
Terug
Bovenaan