Vieze verhalen competitie!

The battle has started, haha!

Ik heb er weer een, hoor!

Ben er zelf ook niet content mee, want ik ben ziek, geveld door HET virus van het moment, de buikgriep. Leuk, we gaan vrijdag op vakantie.....
Manlief is ook geveld.
Gisteren zijn we allebei toevallig onder werktijd ziek geworden.
Ik moest ineens vreselijk iets gaan lozen, maar daarna ging het wel weer.
Vanwege de drukte en mijn vakantie bleef ik overwerken en er was eten gehaald. Ik had gelukkig weer trek nadat ik dus naar het toilet was geweest. Maar twee uur later was dat ook het riool in verdwenen, ditmaal langs de voorkant.
Eenmaal thuis ben ik de hele nacht in de weer geweest met diarree èn spugen en dan liefst tegelijkertijd, je weet gewoon niet waar je het zoeken moet.
Ik hield echt geen slokje water binnen. En dat was vooral met spugen zo erg, want er zit niets meer in je lijf, maar toch blijft die neiging, vreselijk!

Leander is in de trein onwel geworden, hij heeft helaas het toilet niet kunnen halen, nou, dan duurt het erg lang voor je thuis bent hoor!
Vond het zo zielig voor hem, vooral toen hij vertelde dat hij in de metro door sommige mensen heel vuil werd aangekeken omdat hij natuurlijk niet zo fris rook.

Dus daar lagen Snif en Snuitje op bed.....

Gelukkig gaat het al weer een eind de goede kant op, vrijdag gaan we gewoon weg.
Morgen denk ik ook wel weer normaal te kunnen eten.

Hoeveel punten scoort dit in de ranglijst? Haha!

Moet trouwens niet vergeten die zalf mee te nemen tegen de jeuk. Momenteel heb ik nog nergens last van, dus ergens hoop ik dat ik het nu helemaal niet nodig heb. Maar volgens mij moet de ei-sprong nog komen, dan begint de jeuk meestal pas.

Zit al wel een beetje in de rats om de uitslagen van het ziekenhuis hoor, want dat komt nu ook dichterbij.
Zit in enorme twijfel wat ik zal doen, direct er weer voor gaan of toch nog even wachten.
Wij hebben namelijk in september al een vliegvakantie geboekt en ik zat al te rekenen dat mocht het direct lukken ik net nog wel of net niet met het vliegtuig meekan.
Dus stellen we het waarschijnlijk toch nog even uit. Maar ergens ben ik het wachten nou al zal en wie zegt dat het de eerste lukt?
Maar goed, wij willen percee die reis laten doorgaan, dus laat ik het verstand maar de overhand boven het gevoel nemen.
Hoewel het eigenlijk een luxeprobleem is, toch?

Gr. Ariane

HIhi Aadje, jij kan zo leuk vertellen:). Niet dat het leuk is wat je hebt maar ja.

Wel moeilijk met die vakantie. Vanaf wanneer mag je niet vliegen? Als je volgende maand zwanger zou raken zou je in november uitgerekend zijn denk ik toch? Kweet het ook niet.

Hoop dat de uitslagen goed zijn, wanneer krijg je die precies?

En verder heel veel beterschap voor jou en je man, hoop dat de zooi binnen blijft!!

Liefs Po

Sorry,drukte de verkeerde knop in.Ik ben hier nog niet zo handig in.Aadje,ik vraag me af waarom je je verhalen niet in boekvorm uitbrengt,want ik lig gewoon in een deuk.Hihihihi,het vieze verhalenboek,ofzo.Wel fijn dat ik nu weet dat er buikgriep heerst,want dat zou kunnen betekenen dat ik dat heb ipv een nadere mk.Beterschap voor jullie alletwee en maak je over je "luxeprobleem"geen drukte,misschien moet je gewoon de natuur zijn gang laten gaan en zien waar het schip strand.Ik denk als je zw. zou raken en het goed mag blijven gaan,je vakantie je gestolen mag worden.Niet dan?

Hihi daar heb je Aadje weer met een vies praatje!!

Jij kunt er inderdaad altijd wel wat van. Het is leuk om je verhaaltjes te lezen al zijn ze inderdaad niet even leuk om ze mee te maken.

Ik wens jullie een hele fijn tijd op vakantie en hoop dat het snel beter gaat met jullie virusjes.

Groetjes Bibi

Hahahaha, dit verhaal slaat alles!!

Wat vreselijk balen zeg! Hopelijk is het een hele kortstondige diaree!!

Waar ga je nu naartoe op vakantie? Hopelijk niet kamperen hahahaha (maar dat zal ook wel niet in deze tijd van het jaar!).

Geniet van jullie welverdiende vakantie en ik hoop dat jullie snel van de diaree af zijn!

X F.

Jij hebt wel humor, zeg. Wij zaten na mijn 1e curettage bij vrienden. Op een gegeven moment maakte mijn buik een heel raar geluid, mijn vriendje keek me aan, en ja zo opeens zei ik "hallo terug van weggeweest"?, hebben we hard om gelachen.
Biate

Terug
Bovenaan