Vijf dagen overtijd en negatief getest

<p>Nieuw hier, hallo!</p><p>Wij zijn voor de eerste aan het proberen en zitten momenteel in de vierde cyclus dat we actief proberen en dat ik regelmatig ben na het stoppen van de pil.</p><p>Nu ben ik vandaag vijf dagen overtijd en heb al twee keer een test gedaan. De eerste een dag na NOD en de tweede op dag vier. Beide testen waren negatief maar mijn menstruatie blijft uit.</p><p> </p><p>Iemand hier ervaring met laat positief testen? Wordt er wel een bertje nerveus van en wil niet te hoopvol zijn.</p>
 
Jaa ik met 5 dagen overtijd pas positief.
Maar houd er rekening mee dat je nog niet zo lang bent gestopt met de pil.
Dus ookal heb je nu een paar regelmatige cyclus gehad kan het alsnog een keertje wat langer of korter zijn.
En testen met de ochtend urine.
Succes!
 
Ja daar ben ik dus bang voor, dat ik misschien toch nog niet helemaal regelmatig ben. ?
Maar ik heb wel ovulatie testen gedaan en weet wel precies wanneer mijn eisprong is geweest.
 
Hetzelfde verhaal hier.
Ik heb ook nog eens pijnlijke borsten, dus dacht kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben.
Na m’n bevallig aug 2020 in dec weer gaan menstrueren.
Hiervoor niet na het stoppen van de pil, zwanger geraakt met medicatie.
Nu wel een weer een menstruatie, maar doordat het deze maand al over de 37 dagen is ben ik wel teleurgesteld..
 
Kleine update, afgelopen vrijdag een beetje bloedverlies, dacht daarmee dat ik ongesteld was geworden. Maar sindsdien geen bloedverlies meer. 
Heb me intussen niet meer getest (op vakantie), en ben nu dus 14 dagen overtijd. Heel erg verwarrend allemaal. Toch maar naar de huisarts na de vakantie.
 
Hoi Mango,
Hoe is het afgelopen met je?
Ik ben nu ook 5 dagen overtijd.
Heb al 8 maanden een regelmatige cyclus. Wel redelijk lang met 30 dagen.
Zit nu dus op dag 35.
Testen op de nod en 2 dagen overtijd zijn negatief.
Van het weekend ook veel over moeten geven, (zal dit gewoon de spanning zijn?
Ik heb wel al 2 weken pijn boven mn linker heup,
Ik wacht nog tot vrijdag dan ga ik opnieuw testen. En dan denk ik toch maar de huisarts bellen.
 
Groetjes Y.
 
Hey,
Eigenlijk heb ik nog steeds geen uitsluitsel. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar mijn laatste test (2 weken terug) was negatief.
Ik ga er nu van uit dat ik een menstruatie geskipped heb en wacht even af tot mijn volgende menstruatie. Mijn dokter gaf me ook het advies te wachten.
Intussen heb ik vandaag te horen gekregen dat een vriendin van me zwanger is (die overigens niet van plan was zwanger te worden). Dus wel een beetje zuur. Maar ben natuurlijk wel heel blij voor d'r. 
Ik hoop alleen dat 't bij ons ook raak is binnenkort. Ben er helemaal klaar voor!
Hoe is het afgelopen met jou test? 
 
Hej,
Hier de was de test vrijdag ook negatief,
Ik zit nu op16 dagen overtijd, en de pijn in mijn linker zij blijft, met name savonds is het het ergste.
Maandag kan ik terecht bij mijn huisarts, ik hoop dat ze verder wil kijken dan alleen maar.. wacht nog even af.
Irritant he zulke onzekere weken?
Groetjes!
 
 
 
Terug
Bovenaan