Vijf maanden en staan??!

Hoi,
Onze Tymo is nog al een wijsneus. In zijn hoofd is hij al tien stappen verder dan dat zijn kleine lijffie aan kan. Vanaf een week of tien/twaalf wil hij al niks anders dan zitten en ja dat lukt hem inmiddels dan ook behoorlijk goed. Nu heeft hij sinds twee weken bedacht dat hij best al groot en wijs genoeg is om te gaan staan. Dus de hele dag moet je hem overeind zetten en aan twee vingers houd hij je vast en daar staat meneer dan. Als hij bij mij op de stoel zit, hopt hij naar voren en hup daar staat meneer weer. Van de week was hij zo naar de salontafel aan het loeren, dat ik dacht, laten we het maar proberen. En ja hoor, met de handjes op de tafel kan hij al helemaal zelf staan! Dat is toch niet normaal?? Ik vind het al zo snel! Hij is ook echt enorm nieuwschierig dus van de week gaan we maar zo'n loop wagentje kopen voor hem. Ik weet dat het niet heel goed is voor de heupjes, maar als je het niet te lang doet, kan het volgens mij niet enorm veel kwaad.
Hoe ver zijn jullie kindjes?
Liefs,
Mar

onze klein sam (5,5 maand) wil ook absoluut niet meer liggen maar vooral rechtop zitten en idd staan, dat kan ze natuurlijk nog niet, maar ze oefent alvast.

Tymo is een vlotte hoor! Heb jij hem ook al zittend in de wagen of nog niet.

ik probeer het nog even te rekken, Heb net een nieuwe wagen gekocht, omdat ik het toch leuker vind als ze gaat zitten dat ze naar ons toe zit. maar de zit is nog niet binnen. dus moet ze toch nog liggen. maar is wel handig kan ze nog lekker slapen!

Diane

Terug
Bovenaan