vijf weken pas...

Hallo allemaal,

Vorige week donderdag had ik echo bij de gyn om het termijn te bepalen van mijn zwangerschap.. De vk schatte mijn baarmoeder op 10 weken en wilde een echo laten maken om het precieze termijn te bepalen.

Dit viel erg tegen, de gyn kon niet veel zien nog en schatte me pas op vier a vijf weken. Een kloppend hartje was dus nog niet te zien en of het goed of niet goed is kon ze dus ook nog niet zeggen.
Ik moet nu dinsdag negenentwintig januari weer terug komen voor een echo en hopelijk kan ze me dan wat meer zekerheid geven.

Volgens mijn laatste ongesteldheid klopt vier weken iig helemaal niet, dan zou ik al minstens op 8 moeten zitten. Ondanks de zwangerschapsverschijnselen die ik heb maak ik me dus wel een beetje zorgen of alles wel goed zit.
Helaas weet ik dat pas over twee weken, dus tot die tijd maar gewoon afwachten.

Volgens mij ben ik dan ook pas uitgerekend in september.. Maar dat reken ik nog wel even uit na de volgende echo.

Hoe gaat alles bij jullie?

Liefs Lot

jeetje spannend hoor, maar hoelan weet je al dat je zwanger bent dan?
want als je pas 5 weken ben ,dan weet je het toch ook pas maximaal 1 week?
nou in ieder geval succes, houd ons op de hoogte

He dames,

Thanks voor jullie reacties.

Ik weet het sinds 4 januari, toen heb ik een test gedaan die twee dikke strepen aangaf en mijn gevoel bevestigde.

Ik ben door de spiraal zwanger geraakt, die heb ik waarschijnblijk bij een miskraam (voor mijn gevoel hevige ongesteldheid destijds) verloren. Daarna ben ik dus zwanger geraakt en hoever ik precies ben weet ik niet.

Bij mijn vorige zwangerschap gaf mijn zwangerschapstest bij 9 weken pas aan dat ik4 zwanger was en de twee weken daarvoor waren de testen negatief. (mijn dochter is nu bijna 9 maanden)
Hierdoor heb ik dus ook het gevoel dat ik al langer zwanger moet zijn, en omdat mijn laatste menstuatie dus langer geleden is dan vijf weken.

Maar goed iedere zwangerschap is weer anders en mijn cyslus was niet regelmatig dus ik wacht gewoon met goede hoop de echo af.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lot

Terug
Bovenaan