VIJF ZWARE DAGEN GEHAD MAAR IK BEN ER WEER

Heeee lieve meiden,

Ben er even een tijdje niet geweest, heb een paar zware dagen gehad, even een korte relatie dip gehad, maar we hebben elkaar weer helemaal gevonden. Ben zooo blij dat we er samen uitgekomen zijn. Dus ik ben weer een en al oor, heb al jullie verhalen weer even gelezen, zag ook een voorstel rondje erg leuk, zal daar snel ook even mijn verhaal schrijven.

liefs van een hele blije Mickey

GOED NIEUWS MICK!!!
Ben trots op je dat je je zo sterk hebt gehouden met alles!!!! Je hebt niet opgegeven en nu is het heerlijk thuis. Lekker genieten van elkaar!!!!!!
Dikke kus!
Inge

Heee lieve Ing, Sjan en Marielle,

Bedankt voor jullie lieve mailtjes, ik ben ook zelf heel blij dat we er uit gekomen zijn, we hebben een hoop gepraat, ik zag mijn iui en ivf al in het water vallen, maar gelukkig staat de afspraak voor 1 september nog steeds.

Sjan alles goed ook met jou, hoe gaat het met de eitjes groeien ze nu gestaag door??

liefs Mickey

Lieve Mick,

Wat balen dat het even niet helemaal lekker liep tussen jullie. Ja op een gegeven moment werken de spanningen toch een beetje door hè. Ik denk dat wij vrouwen er toch veeeeeel meer mee bezig zijn als de mannen. Wij hebben wat dat betreft een heel andere belevingswereld. Heerlijk dat jullie nu weer helemaal op dezelfde golflengte zitten. Geniet er maar lekker van!

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan