Vince Julian geboren...

Hoi meiden,

Ik ben vandaag bevallen van onze zoon!!
Vince Julian....

Gister ingeleid.. helaas niets gebeurd.. vannacht harde buiken en 3cm ontsluiting..
Vanochtend om 8 uur hebben ze de vliezen gebroken en om 15.05 uur is Vince geboren... echt zo'n prachtig wonder om mee te maken... ben helemaal verliefd op ons kindje...

De weeen waren erg heftig in 1,5 uur 3 cm trok dit lichamelijk niet en kreeg een ruggenprik... Van weinig vruchtwater was uiteindelijk ook geen spraken.. er kwam een plons mee ze moesten opzij springen hihihi...

IVM mijn zwangershapssuiker werd Vince ook geprikt op zijn suikerwaarde. Dit moet voor een kindje minimaal 2,7 zijn en Vince had 1.1 en werd met spoed naar de kinderafdeling gebracht was even schrikken.. was er ook erg emotioneel om gelukkig waren mijn ouders bij me en mocht mijn man mee.. nadat ik onder de douche was geweest mocht ik ook naar onze kleine knul en heb ik heerlijk van hem mogen genieten.. daar hebben ze hem een aantal keer suikerwater gegeven en zit hij nu op 3.1!!!! morgen waarschijnlijk al naar de babykamer en dan snel naar huis samen naar papa...

dikke kus van mama Laurie

Terug
Bovenaan