Vind het ff niet leuk meer (herkennen jullie dit?)....

Lieve allemaal,

Ik ben nu 18 weken zwanger en niet anders dan ziek, zwak of misselijk.
De eerste 14 weken heb ik alleen maar overgegeven waardoor ik behoorlijk ben afgevallen. Mijn weerstand is dus nu 0,0. Ik heb mijzelf deze week weer ziek moeten melden met een verkoudheid en koorts.
Het begrip op mijn werk begint op te raken.... Werk in de horeca en daar is het in deze tijd van het jaar topdrukte en iedereen loopt op zijn tenen. Daarbij ben ik iemand die zich alles aantrekt en niets kan loslaten dus ik loop de hele dag als een kip zonder kop rond en doe alles op de automatische piloot.
Ook zie ik op tegen de Kerstdagen. Al dat "verplichte" gedoe, niets voor mij.......
Wil absoluut niet ondankbaar klinken want met de kleine gaat alles goed en ik ben ook wel blij maar op sommige momenten vind ik het zwanger zijn even niet leuk meer.
Herkennen jullie dit?

Liefs,
Camel

ik snap je volkomen. Ik ben nu 14 weken zwanger en pas sinds donderdag weer lekkerder. Bij mijn zoon was ik ook de eerste 3 mnd beroerd waardoor ik in de ziektewet kwam. Ik heb alleen het geluk dat mijn werkgever het snapt. Bij mijn zoon ben ik destijds vanaf 16 weken langszaam opbouwend gaan werken en nu heb ik de afspraak per januari 2 uur per dag te beginnen. En snap dat je het zat word. Als je zo beroerd ben zie je niks positiefs in. Zelf werd ik aardig depri. Kon niet eens voor mijn zoontje zorgen dus mijn man, ouders en schoonouders hebben de benen uit hun lijf gelopen. Hoop voor je dat je werkgever toch meer begrip gaat opbrengen en hoop ook voor je dat je gauw over de beroerdheid heen ben en kan gaan genieten ervan.

Terug
Bovenaan