Vind het maar raar

A

Anoniem

Guest
Ten eerste iedereen gelukkig nieuwjaar!!!!!!

Mijn vriend en ik zijn nu  10 maanden bezig om zwanger te worden.
Nou was mijn cuclus dus de eerste 8 maanden 30 dagen en nu is het de afgelopen 2 maanden steeds 35 dagen.
Wie heeft dit ook wel eens gehad? En waar komt het door??
Ik vind het echt vreemd en verwarrend.

18 januari mogen we eindelijk bij de uroloog komen. Kan haast niet wachten.
Wachten nu al 2 maanden.

Liefs Inge

Hallo daar,

Ook de beste wensen en een vruchtbaar jaar toegewenst. Wij zijn ook 10 maanden bezig en eigenlijk was ik  meteen regelmatig in mijn periode zo rond dag 28  maar juist de laatste 3 maanden zit ik steeds op dag 32 of nog later heb de laatste maand ook alleen maar buikpijn gehad en een opgeblazen gevoel en ook nog misselijk wat hebben we toch raar lichaam het kan je zo voor de gek houden. Had vandaag mijn huisarts gebeld, maar die zegt dat we nog even moeten wachten voor evt. onderzoeken. Wel spannend voor jullie wie of wat gaan ze nu eerst onderzoeken...... wens jullie veel succes

Groetjes Marjolein

Ja van mij ook een heeeel gelukkig en gezond 2007 gewenst!!

Sjonge, 10 maanden alweer, wat een tijd!

Veel succes Inge met de onderzoeken. Misschien raar dat ik het vraag maar waarom bij de uroloog? Moet je daarvoor niet naar de gynecoloog?

Succes in ieder geval!

Olivia

Hoi hoi,
Bedankt voor jullie reactie!
Mijn vriend en ik zijn ongeveer 3 maanden geleden naar de huisarts geweest omdat mijn mijn vriend maar 1 bal   heeft (is nooit ingedaald). Toen moest hij zijn sperma laten onderzoeken.En die is helaas negatief. Meer als de helft is dood en de rest beweegt bijna niet.
Wachten duurd zolang. Word er echt gek van.

Maar goed we wachten nu al zolang dus dit kan er ook nog wel bij.

Liefs Inge

hoi marjolein,

Ons lichaam is inderdaad maar een raar iets. Was in de 7e maand ineens 5 dagen overijd eerst keurig optijd elke maand. Maar nu blijft het steeds 5 dagen over tijd.

Zijn jullie al eens bij de huisarts geweest? Jullie zijn ook 10 maanden bezig las ik.
Of gaan jullie over 2 maanden pas?

Liefs Inge

Terug
Bovenaan