vind het weer zo spannend!

A

Anoniem

Guest
hoi,

sommigen zullen mij nog wel herkennen, er zijn er elke keer zoveel nieuwe bijgekomen!!

ik ben een maandje weggeweest hier om even af te koelen van het zwanger worden, en het was ERG moeilijk, ik moet zeggen heb bijna elke dag wel even gelezen hoe het jullie verging, en altijd goed om te lezen,,,, er zijn weer zwangeren bijgekomen!  GEFELICITEERD,,, goed strooien he dames??

nu mijn nod er weer aan zit te komen krijg ik toch weer de kriebels om mee te schrijven, het is zo frustrerend dat je het met niemand kunt delen hihi!

vanaf morgen heb ik mijn nod... alleen was mijn cyclus de vorige maand 30 i.p.v 28 dagen dus hou ik het grof aan, en heb zondag als mijn officiele nod genomen.. kan het altijd meevallen toch?

nou heb ik al een paar dagen steekjes in mijn onderbuik, echt ook bij mijn liezen in de buurt, ik lees dat meer van de zwangeren dat herkennen..
en ook heb ik gevoelige tepels als ik eraan zit, (om dat te checken).. verder eigenlijk geen klachten, behalve een licht ongi gevoel af en toe...

nou meiden dat wordt weer spannend!! wie heeft nog meer dit weekend haar nod?

liefs sas

Hoi Sassie28.

Ook ik heb morgen mijn NOD, al heb ik het gevoel dat het wel gaat komen.
Ik heb eigenlijk geen ongi klachten maar ik voel mij ook niet zwanger.
Mijn moeder opperde afgelopen zondag wel dat ik zwanger zou zijn, want ik at de hele dag door en liep maar te roepen dat ik last had van een lintworm.
Verder was ik gisteravond en vanochtend wel heel misselijk maar dat kan natuurlijk ook door de extreme warmte komen. Verder schreef ik vorige week nog dat de koffie mij tegen stond maar deze drink ik inmiddels weer alhoewel ik daar met vlaggen nog wel misselijk van wordt.
Maar het is er niet minder spannend om.
Succes met wachten.

Groeten Saskia

Nou Sas, welkom terug dan maar.
Ik ben meestal rond mijn NOD ook meer actief hier, dan krijg je de kriebels weer he?
Wat een spanning weer voor je.
Zal voor je    dat het jullie eindelijk gelukt is.
Liefs van Miena.

grappig nog een sassie!
wanneer ben jij van plan te testen? ik hoop dat ik het kan uithouden tot zondag...
ik heb vaker te vroeg getest en dat is zo'n teleurstelling..
ook heb ik een x 3 dagen te vroeg getest en die was positief,, dus het kan allemaal, maar uit zuinigheid kan ik toch beter geduldig zijn

miena dank je wel, ik hoop dat het duimen zin heeft  hihi!!
en dat het inderdaad eindelijk mag lukken... na anderhalf jaar.. en dat het dan ook blijft zitten en gezond is.. dat is nog mijn grootste angst, heb een missed abortion gehad in maart en in febr. een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij 1 eileider is verwijderd.. dus bij mij zit de angst er wel een beetje in eigenlijk. maar eerst maar eens zien of ik nog zwanger kan worden.

ik zal ook voor jullie duimen en hopen dat de zwangeren onder ons gul strooien met hun zwangerschaps hormoontjes

liefs sas...

Terug
Bovenaan