Vinden jullie het ook zo lang duren?

Vinden jullie het ook zo lang duren eer je weer naar de verloskundige mag?
Ik wel hoor die vier weken duren mij elke keer veels te lang, wordt na 2,5 a 3 weken gewoon echt onrustig. Dan wil ik mijn kleintje gewoon weer horen, en even de bevestiging krijgen dat alles goed gaat. Denk dat ik nu zo heel af en toe mijn kleintje voel maar zelfs daar ga ik aan twijfelen. Voel me echt wel een beetje een aansteller omdat ik gewoon blij moet zijn omdat ik in feite een probleemloze zwangerschap heb maar vind het toch allemaal lang duren.

Hebben jullie hier ook last van? Of ben ik echt de enige?

Groetjes simone

he simone
ja het wachten duurt zeker erg lang ik moest 8 weken wachten op mijn volgende afspraak
maar nu zit er weer 6 weken tussen mag gelukkig 4 aug weer voor de 20 weken echo
en dan de 20e weer maar ik kan gewoon niet wachten het is zo spannend allemaal
ben nu 19 wk en ik voel nog niks heb wel al een aardige buik (is mijn 3e)
maarja geduld hebben sterkte ermee
gr liza

Hallo Simone,

jajajaja duurt allemaal veel te lang, ken dat gevoel. gelukkig mag ik om de 4 wkn op controle, niet dat ik super bang ben dat iets niet goed gaat maar het hartje horen doet wel goed. ik mag volgende week voor de 20wkn echo heb er zo'n zin in. Weet dat dat het geen pretecho is en er kan iets ontdekt worden maar omdat ik mijn kleine nog niet voel is de echo even mijn enige houvast.

Geduld is een schone zaak zeggen ze (zucht), voor jou aftellen tot de volgende controle, succes bij de echo.

Liefs Jolanda

hoi,

Het duurt zeker erg lang
Ik leef ook van week naar week. Dan denk ik oke nog 2 te gaan. Ik maak me meer ongerust als ik iets voel steken, dan denk ik zeker dat het nog lang duurt voordat ik naar de VK kan. Maar straks wordt het steeds minder dat we gaan. 1x in de 3 weken en dan schiet het lekkker op.

Hou je taai.

gr sharmila

Hoi,

het wachten duurt inderdaad erg lang..ik mag vanaf volgende week elke 3 weken naar de VK en daar zie ik tegen op.......vond die 4 weken wel lekker...
Vind de hele zwangerschap heel lang duren...ben nu 24 weken en lijkt wel eindeloos......kan niet wachten tot die kleine er is...ook al zeggen de mensen om me heen dat ik nu nog even van de rust moeten genieten en van de tijd die je voor jezelf hebt......

groeten

Je ziet op tegen de vk om de 3 weken? Ik kijk er juist naar uit...dan gaat het sneller en kun je je kindje weer horen etc. 4 weken duurt mij echt veel te lang. kan niet wachten tot ik 30 weken ben en om de 2 week mag

Terug
Bovenaan