vinden jullie het ook zo langzaam gaan?

Ik hoor vaak dat de tijd bij een tweede voorbij vliegt. Nou... dat gevoel heb ik niet echt moet ik zeggen. Voel me ook niet altijd optimaal, dat werkt het misschien wel tegen. Maar toch.... wat mij betreft mocht het best 5 maanden zijn ipv 9....

Ik ben er helemaal niet zo veel mee bezig als tijdens mijn vorige zwangerschap. Toen wist ik tot op de dag nauwkeurig hoeveel weken ik was. Nu moet ik steeds mijn agenda erbij pakken. Ik ben nu bijna zeven weken. Misschien komt het wel als we het hartje hebben gehoord en de echo hebben gezien (24 april!!). Nu is het net of er niets veranderd is... Misschien ook een beetje zelfbescherming voor als het toch niet lukt? Voor mij gaat de tijd net zo snel als anders...

hoi,

die eerste weken gaan altijd lekker sloom voorbij... je wilt gewoon die 3 maanden voorbij. Maar mijn ervaring van mijn tweede zw.schap is dat het daarna echt heel snel gaat. Vaak moet er op 2 kamers in huis wat gebeuren of moet er weer echt iets geklust worden voor beide kindjes een plekje hebben etc en je oudste heeft zijn aandacht nodig. En de laatste 2 weken ofzo vond ik toen weer lang duren... maar das  pure nieuwsgierigheid naar het kleintje in je buik denk ik dan.

Weet het dan nu pas bijna een week en die eerste weken mogen van mij ook wat sneller gaan. Merk dat de miskraam van hiervoor nu toch begint te wegen. Ben positief, maar ook wel wat onzeker.... het liefst zou ik elke week even een kijkje nemen tot we de termijn van 9 weken en 4 dagen voorbij zijn ook al weet ik dat dat geen enkel verschil zal maken voor het verloop van de zw.schap.

Nog 2 weekjes.... dan mogen we ons verrassingsei weer bekijken en zal blij zijn als het zover is.

groetjes,
Marije

hoi hoi,

ook ik vindt het een stuk langzamer gaan als de vorige zwangerschap, komt bij mij waarschijnlijk ook dat ik bij m'n 1e zwangerschap het past wist toen ik zo'n 10 weken was, nu ben ik echt naar de 12 weken aan het uitkijken
maar goed daar komen we ook wel weer doorheen, ( vandaag nog 3 weekies hihihi)
maar goed wat andere al zeggen straks na die 12 weken gaat het denk ik wel erg snel..wij moeten ( willen) aan de gang met een dakkappel om een extra kamer te realiseren, dus mag er gezellig wat verbouwd gaan worden, en onze kleine meid van 20 maanden krijgt dan meteen een ander kamertje dus tja...we zijn straks nog druk zat

groetjes Steph

Terug
Bovenaan