Vinden jullie het ook zo moeilijk om te geloven?

Ik weet nu net een week dat ik zwanger ben en vind het erg moeilijk om het te geloven allemaal. Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste duurde het 3 jaar voordat het zover was. Nu is het dus heel snel raak. Ik ben regelmatig misselijk, voel me op zich best zwanger maar ik kan het nog moeilijk een plaatsje geven. Misschien omdat ik ook nog niet bij de VK geweest ben en nog geen echo heb gezien. Gek hoor. Ik ben benieuwd wanneer het echt door gaat dringen. Hebben jullie dat ook?

Het gaat mij net zo. Op ons eerste kindje hebben we 5 jaar moeten wachten. Tussen de 1e en de 2e zat een miskraam. De derde was na 1x "oevenen" bingo en nu met de vierde geloof ik het pas als ik het heb gezien. Ik heb op 12-12-2007 een afspraak bij de gynaecoloog. Bij de andere zwangerschappen was ik erg misselijk en dat ben ik nu wat minder. Ook ben ik er minder mee bezig omdat we natuurlijk al 3 kindjes hebben lopen hier in huis. Het voelt allemaal heel erg onrealistisch. Het is nu mijn 7e zwangerschap en als alles goed gaat dan is dit ook de laatste zwangerschap.

Weet je op welke momenten dat ik me er wel  heel goed van bewust ben dat ik zwanger ben?
Dat is op de momenten dat ik zomaar om niks begin te huilen. Herken jij dat ook?

pc

Haha, dat huilen, héél herkenbaar! Ik ben zo'n emotionele muts nu!!! Na de zwangerschap van onze dochter was het al erger gebleven, maar nu is het onmiddellijk weer prut!
Verder heb ik genoeg kwaaltjes om te kunnen geloven dat het zo is ;-)
Vanmorgen voor het eerst bijna overgeven, heb ik nog niet eerder gehad...

Kaskes

hey,

oi,

Ik kan het ook absoluut niet geloven. Hebben twee keer een test gedaan (bij 4 weken en bij 5 weken geloof ik) en elke keer gaf de test duidelijk aan dat ik zwanger ben. maar toch.....ik ben nu 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik ben zo blij! Maar maak me ook best wel zorgen.Ik heb namelijk nergens last van. Niet misselijk, niet echt onwijs moe. Geen last van borsten (zijn wel wat voller heb ik het idee) maar voor de rest voel ik niets. Ook in mijn buik voel ik niets. Maar ja misschien is dat ook wel logisch aangezien het nog zo klein is!? 4 december mogen we voor de eerste keer naar de verloskundige en 24 december krijgen we onze eerste echo. Dan kan ik pas echt zien of het ECHT zo is en of alles ok is. Oh kan haast niet wachten. 24 december is nog zo ver weg. Het wordt of een super kerst of een k... kerst. Geduld is een schone zaak heb ik inmiddels geleerd.......

In ieder geval iedereen gefeliciteerd he! Zo leuk!

groetjes Linda

Terug
Bovenaan