Vinden jullie het ook zo onwerkelijk?

Hoi meiden,

Na inmiddels 5 testen weet ik sinds vorige week woensdag dat ik in verwachting ben van ons eerste ukkie.
Vinden jullie het ook zo onwerkelijk? Ik bleef maar testen doen omdat ik mezelf elke keer moest overtuigen haha
En dat terwijl ik het echt wel voel aan mijn lijf.
Vanmiddag de eerste echo, misschien dat het dan wat werkelijker wordt!
Ben heel blij als ik ukkie met eigen ogen gezien heb!

Wanneer hebben jullie je eerste echo?

hoi hoi,

Ik herken dat gevoel van onwerkelijkheid heel goed.
Zit zelf ook eraan te denken en kan het bijna niet geloven.
As donderdag heb ik een afspraak met moeders voor moeders. Ik ga als het kan ook meedoen, want ik vind het wel een heel goed doel.
Ik heb de 26ste de eerste echo, en kan haast niet wachten om te zien  of alles goed is natuurlijk! Ook ben ik heel benieuwd of mijn schatting een beetje klopt of dat ik misschien toch wat langer zwanger ben.
Ik ga nu ervan uit dat ik 6 weken en 2 dagen zwanger ben.

Miss dovie, wat heb jij snel een echo zeg! Is dat om een reden dat je zo snel al terecht kunt? Ik wens je in ieder geval een hele mooie echo toe vanmiddag, en hoop voor je dat je al wat kunt zien. Ik ben heel benieuwd!
Ik kon de 26ste terecht omdat ik een kleine bloeding tussendoor had gehad.
Ik ben nu wel extra benieuwd of alles goed is natuurlijk, vind het wachten wel erg lang duren. Ik ben dan ongeveer 7,5 weken zwanger als ik de echo heb.

groetjes,
Gipsey

Hoi Gipsey,

De reden dat ik straks al een echo krijg is omdat mijn mannetje en ik juist vorige maand voor het eerst bij de gyn zijn geweest omdat we na 9 maanden (ja nog kort, ik weet het!) nog niet zwanger waren (dachten we) maar mijn ongi bleef al uit sinds november.
Ik ben nu dus rond de 7 weken zwanger.
Vanmiddag zullen we het zeker weten, heb over een half uurtje een afspraak.
Ik begin aardig nerveus te worden, als we het gezien hebben is het toch "echter" lijkt het haha

Ik hou je op de hoogte!

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Groetjes,

Missy

Hey Vlinder,

De echo heeft inderdaad bevestigd dat we zwanger zijn, alleen ons ukkie was nog zo klein dat degyn niet kon zeggen hoe lang.
We hebben nu dus aanstaande maandag weer eenscho en hopen ons ukkie dan beter te kunnen zien!

Ik vind het helemaal niet erg al die echo's!

Veel liefs,

Missy

Hey Vlinder,

De echo heeft inderdaad bevestigd dat we zwanger zijn, alleen ons ukkie was nog zo klein dat degyn niet kon zeggen hoe lang.
We hebben nu dus aanstaande maandag weer eenscho en hopen ons ukkie dan beter te kunnen zien!

Ik vind het helemaal niet erg al die echo's!

Veel liefs,

Missy

Terug
Bovenaan