Vinden jullie het ook zo onwerkelijk?

Ik zelf ben nu 21 weken zwanger van ons derde wondertje...nog 5 dagen en dan ben ik de zwangerschapsduur van onze eerste dochter Ninthe* voorbij, voor mijzelf een hele mijlpaal.

Wat blijf ik een zwangerschap toch een wonder vinden, een kindje dat in je groeit.
Ons zoontje wat ik nu draag is nu om en nabij 30 cm lang...en dat blijf ik nog steeds onwerkelijk vinden.
Als ik naar mijn buik kijk denk ik echt "zit daar nou een wondertje in van 30 cm, 30cm levend iets wat daar groeit" ....

Hebben jullie dit ook?

Liefs Randy

Hoi!

Dat heb ik ook hoor!
Ik snap het af en toe echt niet.
Heb vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho :) wil elk moment wel even in m'n buik kijken! Tís ook zooo bijzonder!

Lekker genieten!
Gr, Natas

Het wil er bij mij nog niet helemaal in dat hij ongeveer 25 cm is nu - da's best lang!!! Na afgelopen vrijdag en nu we weten dat het een jongetje wordt, is het wel wat concreter weer. En ik voel hem de hele dag af en aan bewegen, dat helpt ook. Maar ik snap er ook weer niks van haha. En gisteren zat ik weer verslag te doen dat hij nu hoger begint te schoppen. Mn vriend zei toen straks wil je nog zwanger blijven! Ik zeg nou - van mij hoeft hij er niet uit, ik vind het wel gezellig zo ;-)
Aan de andere kant wil ook weten hoe hij er uit ziet en hoe hij gaat zijn qua karakter. En dat is ook weer beangstigend - we zetten een nieuw mens op aarde! Ik denk er maar gewoon niet teveel bij na en geniet van de schopjes die hij geeft. Hoe snel ook dat normaal is geworden - dacht altijd dat het een soort Alien zou zijn maar das helemaal niet zo haha

Ik vind het zoooo bijzonder....
En ook hier een zoon !
ONg 25 cm lang en dat in dat mini buikje..tja bewegen vole ik hem wel, zo lekker trommelen op mijn blaas, vervelend gevoel !

Terug
Bovenaan