Vinden jullie het ook zo spannend allemaal????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik zit hier maar weer eens rond te neuzen en die lijst van NOD es te bekijken, en wat staan er weer ongeloofelijk veel zwangere moeders tussen he. Ik zit nog maar in mijn tweede ronde en heb net mijn vruchtbare dagen achter de rug, maar ik vind het allemaal zo ongeloofelijk spannend allemaal. Zou het wel of zou het niet van de maand? wanneer ben ik dan uitgerekend? wat voor kleren zou ik van de zomer aan moeten? wat zou ik willen een jongen of een meisje? een zoontje heb ik al en er zijn al drie neefjes dus een meisje zou wel heel erg leuk zijn. Hoe ga ik het mijn ouders en schoonouders vertellen als het zover is? honderd duizend dingen ben je al aan het bedenken ook al is het misschien nog lang niet zo ver. Hebben jullie dat nou ook of ben ik daar nou de enigste in. Ik vind het ook echt super dat dit forum er is je kan zogezegt je "ei" eens kwijt hahaha. nou dit wilde ik effe kwijt en wens jullie allemaal een super vruchtbare maand toe.

Dikke knuffel van Leonie

Hoi Leonie,

Op dit moment zitten we in de 3e ronde en de vruchtbare dagen staan voor de deur (we nemen alvast een aanloopje ) en op  dit moment kan ik er redelijk nuchter mee omgaan. Maar de vorige ronde werd ik maar niet ongesteld en negatieve testen en uiteindelijk werd ik toch nog ongesteld na 8 weken wachten...
In afwachting van die ongesteld dacht ik ook net als jij!
Wij hebben al een zoontje (10 maand) en ik zou het leuk vinden als er een meisje zou komen, maar 2 jongens vind ik ook wel weer erg gezellig.
En als ik dan zwanger was geweest, dan zou ik zowel in 2004 als 2005 mama zijn geworden (dat lukt nu dus niet meer) en zou ik in de zomer al een lekker buikje hebben gehad. Lekker trots met m'n buik in de zomerkleding. Een winterbaby i.p.v. een zomerkindje DUS SHOPPEN .
Dus je bent daar niet alleen in hoor.

Hoe oud is jullie zoontje?

Groetjes,
Marije

Hoi Leonie,

Ook wij zijn weer vol goede moed begonnen. 2 weken geleden heb ik een miskraam gehad van onze tweede. Onze zoon is net 2 jaar, en het leek ons leuk als er nog een tweede kindje zou komen. Na 3 maanden was het al raak. ( ik droeg 6 weken een maansteen) Maar na 9 weken was de droom voorbij. Op babybrabbel.nl had ik leuke ideeen opgedaan om het aan iedereen te vertellen. We hebben het met 7 weken verteld. Zoonlief had een truitje aan met: Ik word grote broer! Opa's en oma's hebben hem persoonlijk gezien, de rest via e-mail met foto. Helaas kon er al vlot een minder leuk mailtje achteraan. Maar het truitje bewaren we! We gaan er gewoon vanuit dat we het nog een keer nodig hebben. En we hebben ook onze gedachten al laten gaan wat het gaat worden. Een meid zou leuk zijn. Maar met een knul zijn we net zo blij. We vinden het belangrijker dat het gezond is. (We zijn erfelijk belast) En of het een zomer of winterbaby word zal me echt worst zijn. Ik heb ontdekt dat je dat niet kunt plannen! September, december of januari zijn voor ons mindere maanden, maar als het onverhoopt toch in een van die maanden zou komen is het prima. En als ik in de zomer op zijn eind zou lopen zou ik hopen dat het niet al te heet word! Ik heb het bij een paar vriendinnen gezien, en dat was echt afzien.
Maar ik denk dat ieder zo zijn eigen wensen en gedachten heeft op deze gebieden. En dat is maar goed ook. Het zou erg saai worden als we allemaal hetzelfde zouden willen.
Heel veel droomplezier voor iedereen!

Groetjes, Kat

Hoi,
Tuurlijk hebben we dat allemaal ik zit ook al steeds te rekenen wanneer het komt als het eenmaal gelukt is, en denk zelf al na over de zomer of je wel in bikini kan enzo........mag me buik wel in de zon etc.etc.etc.

Ik zit ook in ronde 2 en mijn vruchtbare weekje is ook net om, en moet zeggen dat we deze keer wel heel erg ons best hebben gedaan met klussen hahahahaha............
Mijn NOD is 6 mei, jij zit dus ook beetje in die periode begrijp ik uit je berichtje.

Nu succes dan maar............... zal  voor je duimen  over 2 weekjes ongeveer.

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan