Vinden jullie namen ook zo moeilijk?

Hallo allemaal
Ik vind het echt moeilijk om tot twee leuke namen te komen!
Meisjesnamen gaat wel , maar dan vooral jongensnamen!
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf maar heb nog niet genoeg inspiratie
Dus als iemand leuke namen weet?
Ik hou van nederlandse namen.
Alvast bedankt!

Gr L

We hadden eigenlijk al namen voor de zwangerschap. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik (we willen ons kindje graag 2 namen geven) momenteel heel erg twijfel over de 2de meisjes naam.. had die naam hiervoor nooit eerder gehoord en nu inmiddels 4 keer en zelfs 2 keer voor een jongen...
toch nog maar weer ff speuren naar een andere 2de naam. Jongens namen vind ik echt helemaal leuk.. ik neig ook meer naar de jongens naam... zal dat wat betekenen...??? wie zal het zeggen...

Hoi hoi

We hebben al een meisjesnaam, alleen over de jongensnaam moeten we het nog even hebben.
Vindt het ook erg moeilijk! Wilt toch ook dat de naam een beetje leuk past bij de andere kids!

gr Marjan

Hee solanum,

ik dacht ga je is even opzoeken, we hebben veel gekrabbeld met elkaar op het zwanger worden forum. Hoe is het met je? Kom je de eerste 3 maanden een beetje gewoon door? Ik heb me aanmogen melden bij het mamaclub van oktober. jaja wij zijn ook zwanger. nu 6wk en 3dg. vind het nog wel eng hoor. bij alles wat ik voel ben ik bang dat het mis gaat. maar er gebeurd ook zoveel nu in mijn lichaam.

Liefs Chantie

He Chantie
Wat leuk dat je hier even om het hoekje komt kijken! Superleuk dat je nu ook zelf zwanger bent!
Gefeliciteerd! Voel je je goed?
Dat spannende gevoel zal nog wel even blijven hoor, tenminste dat had ik heel erg! Pas na mijn tweede echo met twaalf weken geloofde ik het echt en kon ik gaan genieten. Hoop voor jou dat je eerder kan genieten! Ik heb me wel heel moe en anders gevoeld door de hormonen, jij ergens last van? Nu ben ik alweer bijna 16 weken en voel ik me gelukkig weer helemaal goed.
Spreek je gauw misschien weer gezellie!

Gr L

Hoi Salanum,

Ik voel me eigenlijk heel goed, af en toe was krampjes in mijn buik. Maar zodra dit nog dragelijk is maak ik me niet al te druk. Anders zit ik de hele dag op de wc om te kijken of er niet wat vreselijks is gebeurd. ik ben idd heel erg moe, mijn borsten die lijken wel op knappen te staan en alles gaat nu echt wel strakker zitten. Hoop dat ik me snel minder moe zal voelen. Slaap s'nachts ook zo slecht. kan gewoon niet meer op mijn buik liggen. Wat een gezeur he terwijl je zo moet genieten hihi.
16 wk wat gaat dat alweer snel he :)
Wil je ook weten wat het worden gaat?

Liefs Chantie

Hoi meiden,

Meisjesnaam heb ik weer spontaan bedacht alsof het zo moet zijn en de jongensnaam hebben we ook al.
Dan wordt hij vernoemd naar de opa van mijn man die twee waren erg close.

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan