vinger in je neus....

A

Anoniem

Guest
Chris heeft ontdekt dat hij zijn vinger in zijn neus kan stoppen...
Ik vind het nogal link want dat doet hij ook tijdens het los staan..lopen...(en dat doet hij nog maar een week..dus dat is nog ietwat wankel...)
Hij haalt er gelukkig nog geen bagger uit...whaha...maar dat zal de volgende stap zijn.
Kan mij herinneren dat mijn andere jongens soms met hun vingers naar je toe kwamen en dan dacht je wat geeft hij nou...brok snot in je hand...

zijn er al meerdere met vingers in hun neus...?
groetjes Pas

he getsie...
Ivar doet het wel eens maar meer onbewust, hij strijkt wel graag met zijn neus langs de bank als er veel snot aan zit

groetjes Jenneke

WHAHHAWAAHAHAWAA!

Je bent me voor hoor, ik wilde er ook aleen topic aan wijden...
Thomas doet het ook sinds deze week, zit ie heerlijk rustig op de bank naast me, maar dan wel met een wijsvingertje in zijn neus! Gelukkig weet ie nog niet hoe 'ie moet roeren en peuren en draaien. Vond het al goor zat om als baby zijnde die klonten uit zijn neus te vegen! Fototoestel ligt al wel klaar om het vast te leggen, anders geloven mensen me nooit dat ie zo rustig op de bank zit met een vinger in zijn neus!!

-X- Marieke

Hm in zn neus niet, maar hij vind het geweldig om zn vinger in zn keel te steken.
En als ie dan kok neigingen ervan krijgt ligt hij helemaal in een deuk.
Gelukkig komt er niets mee, maar pfffff getsie jakkie wat een smeerpoetsies hebben we toch.

En dat langs de bank kennen we hier ook, gelukkig niet met snot, maar wel als hij lekker heeft lopen sputteren en kwijlen, hupsakee even langs de bank of mama met je toet
Elke keer als ie dat doet geeft ik hem een tissue hahahaha, in de hoop dat hij het OOOOOOOIT gaan vatten

Succes met alle vieskadetjes!

Ja, hoor! Julian heeft het vormenhuisje nu door en opeens zat zijn vinger ook in zijn neus: past precies mama! Grrrr... Gelukkig komt er nog steeds een schoon vingertje weer uit, maar ik vind het ook wel een beetje griezelig, met lopen, en vallen natuurlijk.

Ellen mv Julian

Wat een smeerkeesje toch. Dean heeft het gelukkig nog niet ontdekt. Hij stopt wel, net als Yoëll, z'n vinger in z'n keel. Hij is natuurlijk lekker stevig dus misschien wil hij wel afvallen, hahaha. Nee zonder geheid. Meestal blijven het bij wat proesten en kokhalzen. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen. (Hij heeft nu ook z'n piemeltje ontdekt.)

Groetjes,
Nelly.

Ja hoor,hier ook één!
Papa heeft hem geleerd om op commando zijn vinger in zijn neus te doen en dan hard  te snuiven.
Hij vindt het zelf uitermate grappig en stopt met regelmaat die vinger in zijn neus!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan