vingerverf...wat een bende!!

A

Anoniem

Guest

Naar aanleiding van alle verhalen en foto's over kids die voor vaderdag/moederdag/verjaardag kado's aan het versieren waren met vingerverf ging mamma Nelleke ook naar de winkel en heeft vingerverf gekocht.
Alles netjes klaargezet...
Tafelkleed
papier met gedichtje erop
plastic slab om
speen in
verf
schone washandjes
keukenpapier
fototoestel klaar voor de start

Whaaaah, wat een bende!! Kian tilde het papier op, draaide het om, ging er mee origamiën, maar schatig z'n handafdrukje zetten ho maar! Zag dat er wat aan z'n handen zat...'jippie dat kan in m'n haar!!!!'
Niks foto's dus, want om de schade enigszins te beperken zat ik zelf ook binnen no-time onder de vingerverf!

Hoe doen jullie dat? Het ziet er zo schattig uit bij jullie (gras is altijd groener).

Nou ik vind het al wel heel slim dat je een speen in hebt gedaan. Zou ik niet aan gedacht hebben. Go girl enne.. ik moet nog beginnen.... dus heb geen tips, denk dat het hier net zo'n knoeiboel word.

hahaha
Ik heb het met Milo nog niet gedaan maar met Lior wel op die leeftijd. Mijn tip is om het vooral snel te doen en er geen spelletje van te maken, haha. Klinkt niet zo gezellig maar anders zit idd de hele boel onder de verf. Ik heb 2 jaar geleden een lief dingetje gemaakt van Lior voor papa met voetafdrukjes. Vingerverf en HEEL VEEL natte doekjes in de aanslag. Vooral de vingerverf net buiten bereik van haar gehouden. Toen verf op haar voeten gesmeerd, papiertje gepakt (NEE NIET AANRAKEN LIOR!!!!) met 1 stevige druk op haar voetje gedrukt en papier weer buiten bereik. Als een bezetene de natte doekjes erbij, voordat ze met haar handen naar haar voeten grijpt of met haar voetjes all over het laminaat glijdt, en dan dezelfde procedure met voet nummer 2, haha. Heb het ook met de handen geprobeerd maar dat was geen beginnen aan. Die verf is veel cooler in de ogen, op de benen en vooral op de vloer!
Succes!!

hahahaha ik lag me een breuk, dat zou bij mij waarschijnlijk psies netzo gaan hahaha. Toch binnenkort een keertje proberen en dan idd zo snel mogelijk zonder grapjes en in de buurt van de wasbak.

mama van Rêve

Terug
Bovenaan