Vingerverfen voor Phira (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo.

Toevallig met Jente er net een bende van gemaakt, zal je even laten zien hoe het er bij ons aan toe ging!

Dat bordje is wel erg interessant.

Bij toeval komt er ook wat verf op papier!

Ooh, maar dat tafelkleed is ook erg leuk om te verfen.

Getverderrie, die verf smaakt echt niet lekker!   Zal ik nog een hapje nemen? Neeeeh.

Jaaah, dit is leuk! Ik maak er een bende van en voorzie mezelf ook van een kleurtje.

Ha ha Phira, het gras is niet altijd groener hoor bij een ander!
Heb flink moeten schrobben voor die verf uit zijn oren was.

Groetjes Fennie en Jente

WhaHAhaHAha!!!
Nee inderdaad, dan was mijn gras toch groener!!
Wat een leuke foto's!
Zeker meteen bij kop en kont gepakt en in bad gezet?
't Is wel errug schattig!

Ha ha, ben wel wat gewend! Ik werk op een KDV dus ik denk dat je het dan allemaal wel iets makelijk doet!
Al moet ik wel zeggen dat ik liever verf op de vloer en tafel  van het KDV heb dan op mijn eigen vloer en tafel.
En mijn kleine man lijkt na afloop  toch een stuk viezer dan de kids op het kdv!

Ach, zo één keer per jaar voor vaderdag! Oh en natuurlijk oma's verjaardag, opa's verjaardag en andere oma's verjaardag en opa's verjaardag en........
Nou ja, we zien wel hoe vaak we het nog doen.
Ik moet in ieder geval niet gaan verfen als papa in de buurt is want die wordt echt helemaal gek denk ik!

Groetjes Fennie en Jente

Ik vind het echt geweldig!!!!!

Zou er bij Tyche ook niet zo mee zitten maar manlief wel... gelukkig mag die het ook niet zien!

Groetjes Kirsten

ik wil oohook.... wat voor verf gebruik je hiervoor en waar kan ik die kopen???

mama van Rêve (die ook gek op kliederen is)

Bij de blokker/bart-smit/intertoys.
Je hebt 4 potjes van een écht merk (Ses ofzo) voor 5.99 of een één of ander b-merk 5 potjes voor 1.29. Hihi. Lekker knierterig geweest.

Terug
Bovenaan