Vinnie is geboren!

Hallo allemaal,

Vanochtend om 6:12 (12:12 jullie tijd) is onze zoon Vinnie geboren.
Hij is 52cm en 4065gram, een lekker gezond manneke. Ben dus toch een september mama geworden.

Het was een zware bevalling. We waren 22 augustus uitgerekend en afgelopen woensdagavond om 8:00 moesten we ons in het ziekenhuis melden om ingeleid te worden. Uiteindelijk is hij pas zaterdagochtend geboren, dus we zijn gebroken van al die slapeloze nachten...

Vinnie is met de vacuumpomp gehaald, want na al die dagen en ook nog eens 5 uur persen was de energie echt op. Ik heb zelfs gekozen voor een ruggeprik, iets wat ik vantevoren absoluut had afgezworen, ik zou 'all natural' gaan. Nou mooi niet dus!

We zijn supertrots op onze vent, hij doet het goed! We bijven tot maandag in het ziekenhuis, dat is hier gebruikelijk en we vinden het heerlijk. We hebben onze eigen kamer met koelkast, badkamer etc. en een menu voor het ontbijt, lunch en dinner. Dus even een belletje en ze komen het eten brengen, ideaal. Nee, we houden het nog wel even vol hier!

Groetjes!

He, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Maar wat een uitputtingsslag zeg! Hoop dat je inderdaad lekker verzorgd wordt en een beetje kan bijkomen. Geniet van je zoon!

Hey,

Van harte gefeliciteerd!!
Eindelijk is hij er dan: jou mooie mannetje. Nu lekker gaan genieten.
Heb je eigenlijk kraamzorg? Hoe uw dat in Amerika geregeld? En hoe lang heb hè nu dan verlof?

Liefs,

T

Terug
Bovenaan