hallo marisa,
omdat ik na het stoppen van mijn menstruatie onregelmatig menstrueerde en een x drie maanden niet ongi werd heb ik iedere twee weken een test gedaan bij de huisarts, omdat ik zware medicijnen slikte moest ik als ik eenmaal zwanger zou zijn direkt op andere medicijnen over stappen, de laatste keer heb ik een test gedaan bij de dokter die was negatief en kreeg medixcijnen om mijn menstruatie op te wekken maar omdat ik de volgende dag naar turkye zou gaan heb ik even gewacht met het innemen van deze medicijnen omdat deze hevige buikpijn kunnen veroorzaken en raad eens in het vliegtuig kreeg ik mijn menstruatie die heeft dagen geduurt en was best zwaar zonder het gebruik van deze medicijnen, om een lang verhaal kort temaken als ik nu terug reken was ik op dat moment zwanger dat kan ik aflezen van mn bijgehouden dagboek alleen omdat ik een zware innestelingsbloeding kreeg dacht ik dat ik ongi geworden was dit is nog een keer drie weken later gebeurd toen toen daarna bleef de menstruatie uit dus ben ik gaan rekenen vanaf die ( zogenaamde menstruatie die dus later een innestelings bloeding bleek te zijn geweest, en dacht dat ik zeven weken zwanger was in het zieknhuis bleek dit 14,5 week te zijn en van een tweeling waarvan er een overleden is later omdat ik negatief teste bij de huisarts en twee x een bloeding heb gehad en mijn medicijnen dus doorslikte ervan uitgaan dat ik niet zwanger was, mijn laatste test was een eigen huismerk van DA en die was direkt knalrood die streep dus in principe kan ik je niet zeggen of die van de huisarts nou betrouwbaarder is als dan van een ander merk, want als ik nou terug rekent blijk dat die negatieve test van de dokter dus niet klopte, ik was toen al zwanger, maar je moet gewoon doen wat jou verstand zegt dat klopt ik vertel alleen mijn ervaring en die was niet zo leuk, ik hoopdat je positief test dan krijgt lotte een leuk broertje of zusje en wie weet wel zusjes of broertjes ik had zelf ook geen rekening met een tweeling gehouden maar het komt steeds vaker voor wil je er een krijg je er twee hihi ik had ze graag en met veel liefde alle twee willen krijgen maar helaas mocht niet zo zijn daarom zeg ik altijd ben moeder van drie bengels en een engel.
groetjes en zal duimen voor je,
Bianca