virusje of niet...?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Weet er iemand of er een virus rondgaat waarbij je licht in je hoofd bent, beetje wiebelig / duizelig  en misselijk? Ik heb dit eigenlijk nooit eerder gehad, behalve toen ik zwanger was van Lotte...

Groetjes, Marisa

Hoi,

ben je ook afgevallen? In dat geval is het raadzaam om je schildklierwaarden te laten controleren. Deze klachten had ik namelijk ook en toen bleek ik last te hebben van een te snel werkende schildklier.

Groetjes van Marloes

Ik ben nog steeds bezig met afvallen van de zwangerschapskilootjes, dus het antwoord daar op is ja. Maar niet extreem... Ik hou het even in de gaten. Als ik me de komende tijd nog zo voel ga ik wel even langs de dokter...

Groetjes, Marisa

houd je ijzer in de gaten, toen ik van mark was bevallen, had ik na circa 6 mnd een ijzergebrek. ben dus nu uit voorzorg ijzerpreparaten gaan slikken (van t kruidvat) om niet weer een ijzertekort te krijgen.

Ik slik nog steeds Gravitamon ivm de borstvoeding en volgens mij zit daar al extra ijzer in... Maar ik neem het allemaal in overweging. Zoals ik al zei, ik kijk het nog even aan. Maar de lijst met klachten wordt al langer en ik vraag me toch af of Lotte toevallig een broertje of zusje gaat krijgen. Niet dat dit erg is trouwens...

Groetjes, Marisa

hoi marissa,

ik zat er gisteren al aan te denken, maar omdat ik al div had gelezen in vorige berichten dat je pas volgend jaar wou beginnen met (klussen) dacht ik zal maar niets zeggen, maar aangezien je zelf graag wil zou ik zeggen hoop het voor je, en als het toch een virusje is kan je je in ieder geval verheugen op het tussen haakjes op het volgende virusje hihi,.

groetjes Bianca

Hoi Bianca,

Ja, ik weet het. Eigenlijk hoop ik wel dat ik zwanger ben, want wat zou het anders moeten zijn.

Eigenlijk waren we van plan om vanaf februari te gaan klussen, maar onze vrienden bij Durex hebben ons meerdere malen in de steek gelaten... Dus het zou best wel eens kunnen.

Ik heb al geprobeerd te testen, maar deze was negatief. Bij Lotte was dat de eerste keer ook zo. Toen was ik ook al drie weken ziek, zwak en misselijk en hij bleef negatief. Dus het is nog steeds afwachten. Als ik me zo blijf voelen ga ik volgende week weer even proberen. Enig idee of de testen bij de dokter 'sterker' zijn dan de thuistesten?

Groetjes, Marisa

hallo marisa,

omdat ik na het stoppen van mijn menstruatie onregelmatig menstrueerde en een x drie maanden niet ongi werd heb ik iedere twee weken een test gedaan bij de huisarts, omdat ik zware medicijnen slikte moest ik als ik eenmaal zwanger zou zijn direkt op andere medicijnen over stappen, de laatste keer heb ik een test gedaan bij de dokter die was negatief en kreeg medixcijnen om mijn menstruatie op te wekken maar omdat ik de volgende dag naar turkye zou gaan heb ik even gewacht met het innemen van deze medicijnen omdat deze hevige buikpijn kunnen veroorzaken en raad eens in het vliegtuig kreeg ik mijn menstruatie die heeft dagen geduurt en was best zwaar zonder het gebruik van deze medicijnen, om een lang verhaal kort temaken als ik nu terug reken was ik op dat moment zwanger dat kan ik aflezen van mn bijgehouden dagboek  alleen omdat ik een zware innestelingsbloeding kreeg dacht ik dat ik ongi geworden was dit is nog een keer drie weken later gebeurd toen toen daarna bleef de menstruatie uit dus ben ik gaan rekenen vanaf die ( zogenaamde menstruatie die dus later een innestelings bloeding bleek te zijn   geweest, en dacht dat ik zeven weken zwanger was in het zieknhuis bleek dit 14,5 week te zijn en van een tweeling waarvan er een overleden is later omdat ik negatief teste bij de huisarts en twee x een bloeding heb gehad en mijn medicijnen dus doorslikte ervan uitgaan dat ik niet zwanger was, mijn laatste test was een eigen huismerk van DA en die was direkt knalrood die streep dus in principe kan ik je niet zeggen of die van de huisarts nou betrouwbaarder is als dan van een ander merk, want als ik nou terug rekent blijk dat die negatieve test van de dokter dus niet klopte, ik was toen al zwanger, maar je moet gewoon doen wat jou verstand zegt dat klopt ik vertel alleen mijn ervaring en die was niet zo leuk, ik hoopdat je positief test dan krijgt lotte een leuk broertje of zusje en wie weet wel zusjes of broertjes ik had zelf ook geen rekening met een tweeling gehouden maar het komt steeds vaker voor wil je er een krijg je er twee hihi ik had ze graag en met veel liefde alle twee willen krijgen maar helaas mocht niet zo zijn daarom zeg ik altijd ben moeder van drie bengels en een engel.

groetjes en zal duimen voor je,
Bianca

Terug
Bovenaan