Virusje of?

A

Anoniem

Guest
<p>Ik zou mijn eisprong rond de 15e hebben gehad of iets eerder.</p><p>Sinds maandagnacht spugen en nu donderdag is eten wel het laatste waar ik zin in heb. </p><p>Maar dit kan toch nog lang niet een zwangerschap zijn? </p><p>Waar we op verjaardag waren had de helft soortgelijke klachten maar dat bleef bij max 3x spugen.</p><p>Denk niet dat dit ergens over gaat maar post het toch even...</p>

Ik denk idd een virusje. Dat is wel veel te vroeg al zulke klachten denk ik

Lijkt me inderdaad een virus. Als je eisprong de 15e was dan is de eicel nog amper in de baarmoeder aanbeland, laat staan ingenesteld en dan wordt er pas hcg aangemaakt, waardoor je eventueel symptomen zou kunnen krijgen. 

Het kan heel goed een norovirus zijn. Is heel besmettelijk, wij waren laatst met Sinterklaas met de hele familie bij elkaar en de volgende dag was de helft aan het spugen. Ik hoop voor je dat je snel beter voelt!

Nou ja en nee.
Energie is gewoon weer oke, maar iedere keer als ik wat eet of drink voel ik me strontmisselijk. 
Zou het echt een buikgriepje zijn? Ik kan bijna niet naar de wc, alleen misselijk.
Stel nou in het gekke geval dat mijn eisprong extreem vroeg was? We zijn weer op tijd begonnen met klussen.
Zal wel een virus zijn en dat is balen want we gaan vanavond een weekend weg en niet hoeven eten is niet ecjt prsktisch want het zal toch af en toe moeten... Vooral morgrn, want dan gaan we naar de kerstgrotten in Valkenburg.

Nou ja en nee.
Energie is gewoon weer oke, maar iedere keer als ik wat eet of drink voel ik me strontmisselijk. 
Zou het echt een buikgriepje zijn? Ik kan bijna niet naar de wc, alleen misselijk.
Stel nou in het gekke geval dat mijn eisprong extreem vroeg was? We zijn weer op tijd begonnen met klussen.
Zal wel een virus zijn en dat is balen want we gaan vanavond een weekend weg en niet hoeven eten is niet ecjt prsktisch want het zal toch af en toe moeten... Vooral morgrn, want dan gaan we naar de kerstgrotten in Valkenburg.

Terug
Bovenaan