Vis bij de AH

Hallo lieve forummers,
Even een vraagje: bij de AH kun je voorverpakte vis kopen, Tilapiafilet, Pangasiusfilet en kabeljauw. Dus witvissen. Eigenlijk is het het beste dat je verse vis eet, maar ja, aangezien ik gewoon werk kan ik dat onmogelijk doordeweek halen, alleen in het weekend. Daarom mijn vraag, weet 1 van jullie of ik deze vis ook gewoon kan eten?

Groetjes,
Lineke

Het moet idd wel goed verwarmt worden. Bijv. haring uit de supermarkt kun je echt beter niet eten omdat daar een bacterie in kan zitten die schadelijk kan zijn voor je kind. Haring verhit je niet dus gaat die bacterie niet dood. Bij twijfel even aan je vk vragen, die kan je daar vast wel antwoord op geven. En ze zijn daar tenslotte voor, om vragen te beantwoorden.

super dank voor alle tips! Dan ga ik toch lekker zo'n visje eten vanavond, te lang laten liggen omdat ik dacht dat die niet mochten.

even een tip van mijn kant......

als je vis eet omdat dat goed is voor de ontwikkeling van de hersens van je baby (voor de vetten dus) moet je geen witvis eten. Want daar zit bijna niets in. Dan kun je beter haring, zalm, makreel enz eten.

Terug
Bovenaan