visite op komst

A

Anoniem

Guest
vorige maand een vroege miskraam gehad en er een beetje vanuit gegaan dat het even duurt voordat alles weer goed op gang zou komen.
maar heb het gevoel dat de rode duiveltjes morgen of dit weekend wel langs zullen komen.
heb mijn temp bij gehouden en die is zo'n 11 dagen geleden netjes een halve graad omhoog gegaan en gebleven dus weet bijna zeker dat ik een eisprong heb gehad. maar vandaag was mijn temp. ietsje lager, dus denk dat het snel doorzet.
ook rommelt het in mijn buik steekjes en trekjes en ook voel ik het af en toe in mijn rug.

stiekem baal ik ook wel een klein beetje al moet ik toegeven dat ik het ook wel een beetje eng vind als het wel snel weer raak is. maar ja we zijn nog niet zo lang bezig, dus maak me zeker nog geen zorgen

Wat fijn dat je cyclus het weer zo goed oppikt.
Hopelijk heb je binnenkort weer een positieve test in handen.

idd fijn dat je cylcus weer goed bezig is!!
ik duim voor je meis!

Hoi hoi,

Wat erg dat ook jij een miskraam heb gehad. Vroeg of niet vroeg, je was er blij mee en dan opeens is het weg. Ik hoop dat de rode duiveltjes snel komen en je de volgende ronde weer zwanger bent!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

hoihhoi
nou dames het heeft vandaag al doorgezet hoor
inclusief die vervelende buikpijn pffff
hoeveel dagen nog grrr
maar goed ronde 4 here we come
weet alleen niet zo goed waar ik me nod moet plaatsen dus hoe het maar even op 5 weken

GRRrr balen. Elke maand weer, elke maand is er een teveel. Maar met goede moed naar ronde 4!
Aan de ene kant toch ook fijn/geruststellend dat je lichaam zich goed heeft hersteld na je miskraam, toch?

Sterkte deze (rot)dagen en veel succes en vooral plezier de rest van de weken in deze ronde

Liefs Lisette

Heej meid, alles is al gezegd door mijn voorgangers, maar toch vanuit deze kant succes voor ronde 4, dat deze een hele vruchtbare mag zijn!

Terug
Bovenaan