Visolie en foliumzuur, heel belangrijk volgens onderzoek

Onze kleine is geboren met een hartafwijking. We hebben meegedaan met een onderzoek naar aangeboren hartafwijkingen. Het onderzoek is nog niet afgerond maar nu kunnen ze al zeggen dat foliumzuur en visolie heel belangrijk zijn en de kans verminderd op aangeboren afwijkingen.
Dus meiden... slikken!

Dag dames,

Visolie is inderdaad erg belangrijk! Je kunt het gewoon van het eigen merk van de Etos kopen. Let op dat je pillen koopt met in ieder geval Omega 3-vetzuren. Omega 6 en 9 erbij is ook goed, maar dan worden ze wat prijziger.

Voor zover ik weet is het goed voor de aanleg van hersenen, centraal zenuwstelsel en bloedvaten van de foetus. Vooral in het begin van de zwangerschap, wanneer deze zaken gevormd worden.

Dus: op naar de Etos! Groetjes, Faye

Is ook geen ramp als je het beide niet slikt hoor... het garandeert absoluut niets! Het is ook wel een beetje van deze tijd. Vroeger wisten ze dit ook niet....
Maar goed, ook ik heb in zekere mate foliumzuur geslikt. Bij de eerste pas met 5 weken (wist ik veel..) en bij de tweede wel eerder, maar ben ook vaak wel een pil vergeten....
Zekere voor het onzekere, dat snap ik wel. Maar die visolie....mmmmmm wat een pillen zeg. Mijn VK heeft me gewaarschuwd voor alle extra (vitamine)pillen die je slikt, juist die speciaal voor zwangeren....kan ook averechts effect hebben!

Hallo

Ik slik ook foliumzuur en visolie met omega-3. Ik had ergens gelezen dat visolie goed ik voor dat ontwikkeling van van je ongeboren kindje. En daarbij is visolie ook gezond voor jezelf. Goed voor hart en bloevaten, je concentratie en voor je gewrichten en huid.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan