Visolie innemen zwangerschap

<p>Hallo, ik moet extra visolie slikken maar heeft er iemand ervaring met deze visolie van de Kruidvat? Is die ook geschikt voor zwangeren? Ik weet namelijk dat die van Lucovitaal niet geschikt zijn. </p><p>Dankjewel alvast! </p><p></p><p> </p><p> </p>

Staat het niet in de bijsluiter? Ik slik kruidvat multivitamine voor zwangeren, met extra visolie. Weet niet of dat voor jou voldoende visolie is of dat je extra nodig hebt. Maar die is dus sowieso geschikt voor zwangeren ?

Ik heb deze visolie capsules ook de hele zwangerschap geslikt bij mijn zoontje en ook al een tijdje ervoor en erna. Ik zie niet waarom je ze niet zou slikken tijdens de zwangerschap, alle ingredienten zitten ook in multivitamines voor zwangeren en juist voor de hormoonaanmaak is het belangrijk om voldoende omega 3 vetzuren binnen te krijgen.

Ik gebruik de visoliecapsules van Bional, die zijn goed te gebruiken in de zwangerschap (staat ook aanbevolen in de bijsluiter) maar ook gewoon voor volwassen en kinderen, ik gebruik deze elke dag 1, samen met nog een multivitamine met visolie voor zwangeren.

Ik gebruik deze en zou niet weten waarom je het niet zou mogen gebruiken. Er zit geen teunisbloemolie in wat bij veel andere merken visolie wel het geval is. Teunisbloemolie wordt afgeraden tijdens de zwangerschap, daarom ben ik juist voor die
van de Kruidvat gegaan.

Hallo geen antwoord op je vraag maar waarom mag die van Lucovitaal niet? Ik slik die namelijk nu al een week en kan er niets over vinden… Bij de tuinen zeiden ze tegen mij dat het gewoon kan

Ik heb de hele zwangerschap Lucovitaal geslikt, omdat hier ook vitamine E aan toe is gevoegd. De VK heeft mij dit zo geadviseerd. Ik ben ook benieuwd waarom Lucovitaal niet goed zou zijn....
In de Lucovitaal Omega 3 puur koudwater visolie zit geen teunisbloemolie. In de Lucovitaal Super Visolie Omega 3 wel...

Ohja ik zie het nu ook zelf. Wij hebben van Lucovitaal naar de Super Visolie Omega 3 gekeken en niet naar de Omega 3 Koudwater Puur visolie.
Dus dan kan Lucovitaal inderdaad geen kwaad als je maar niet de super pakt. 

Terug
Bovenaan