visolie

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik gebruik gravitamon. Vit met folium speciaal voor zwangere. Nu zag ik ook visolie voor zwangeren. Blijkt goed te zijn voor de hersenen vd baby en voor de placenta. Wie van jullie is er bekend mee en weet of het te combineren is bijv met gravitamon? Bedankt!

Hoi,

Visolie, ofwel omega 3, is inderdaad heel gezond en belangrijk voor de zwangere vrouw en haar ongeboren kind.
Het zorgt ervoor dat de hersenen beter ontwikkelen, verkleind de kans op een vroeg geboorte, geeft minder kans op een post-partum depressie, enz....
Ook voor niet zwangeren is deze stof belangrijk.
Je kunt het nemen in de vorm van capsules, maar ook gezond en lekker, is het om 2x per week vette vis te eten.
Kijk ook maar eens op www.visolie.nl. Daar staat welke vissen behoren tot de vette soorten, en tevens nog meer informatie over de werking van visolie op de gezondheid.

Groeten Sandra

hoi

Ik gebruik gravitamon en de visolie gewoon samen Ik weet niet zeker of ik de naam mag noemen maar het is speciaal voor zwangere Er zit geen foliumzuur in dus daarom gebruik ik gewoon mij gravitamon nog Verder slik ik smorgens nog een tablet floradix (ijzer)   en de kleine van mij doet het tot nu toe er goed op
groetjes Corina

Terug
Bovenaan