Visolie

Dag allemaal,
Even een vraagje over visolie. Heeft iemand ervaring met visolie voor zwangere vrouwen? En zo ja, welk merk slikken jullie?
Heb laatst gelezen dat het goed is voor de baby. Als ik op internet ga kijken dan kan ik er geen duidelijke informatie over vinden.
Ben benieuwd of er iemand is die hier ervaring mee heeft of meer over kan vertellen.
Groetjes, Annet
 
De etos heeft visoliecapsules van El Mare, blauw doorzichtig potje, zit ook vitamine D is voor je botten. Gebruik het sinds het begin van m'n zwangerschap.

Gr Bibi ( sept forum)
 
Ik gebruik Compleet Mama Plus van Davitamon sinds ik weet dat ik zwanger ben, daar zit alles in wat je nodig hebt. Valt ook wel mee qua prijs, 15 euro voor 60 stuks, en je hoeft maar 1 per dag te slikken. Of het echt werkt kan ik nog niet zeggen, maar ik voel me prima, en de kleine groeit goed :).
 
Ik gebruik ook Compleet Mama Plus van Davitamon. Net als van Sjess zegt...geen idee of het wat doet, maar ik voel me minder schuldig als ik een dag minder groente eet;)
 
Zwangere vrouwen moeten alleen de omega 3 van de visolie binnenkrijgen. De andere omega's zeker niet! Dus geen visolie capsules voor niet zwangere nemen. Zorg voor een goed merk. Bijvoorbeeld van Davitamon met visolie.
 
Terug
Bovenaan