@Vissen

Hallo!
Ja heb weer een test gedaan, gelukkig negatief, al had ik het ook super gevonden als 't alsnog positief was hoor!
Voor de rest gaat helemaal goed hoor, ben nog wel steeds moe, neem tussen de middag nog even een rust momentje voor mezelf. Toch best druk, 2 kindjes. De oudste begint echt gemeen te worden, krabben en knijpen. Hoop maar dat 't een fase is!
Hoe is 't met jullie?
Liefs

Leuk dat je even reageert! Ik begrijp het! Het lijkt me dat het een heel dubbel gevoel moet zijn.
Fijn dat alles goed gaat en indd gewoon een rust moment voor jezelf nemen tussen de middag! Het is druk genoeg, en je hebt je energie hard nodig.

Met mij gaat alles wel goed! Al zijn de laatste loodjes wel zwaar.. morgen alweer 34 week zwanger :) Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het al behoorlijk begint te rommelen.. Oefenweeen of indalingsweeen misschien?! Nu het zo dichtbij komt vind ik het iig ook wel weer spannend! Ik probeer lekker rustig aan te doen, voor zover dat lukt met een energieke peuterpuber om me heen, en te genieten van de 'rust' die we nu nog hebben met ons 3 tjes :) Straks zal het wel een stuk drukker zijn!

Hey Rosan,
dat komt inderdaad al heel dicht bij zeg, 34 weken, spannend hoor! Er komt straks inderdaad een hele boel weer op je af. We hadden vanochtend afgesproken met de zwangerschapsgroep, als je dan die verhalen weer hoort, pff.. Dan had ik wel een makkelijke bevalling! :)
Geniet nog lekker van je kindje in je buik!
Liefs

Terug
Bovenaan