vit. e

Hallo allemaal,
Even een tip voor de 'onregelmatige' cyclus hebbers onder ons.
Na 10 jaar pil gebruik was m'n cyclus erg onregelmatig. Op aanraden van een reformdeskundige ben ik begonnen met het slikken van extra vitamine E (essentiële vetzuren, visolie, lijnzaad en teunisbloem olie allemaal in één capsule= omega 3)vanaf dat moment verloopt m'n cyclus via een keurig vast patroon. 28 dagen en ik kan m'n eisprong voortaan voelen!
Misschien voor één val jullie het proberen waard!

Heel veel sucses met zwanger worden allemaal. Heb 11 juli m'n nod.
groeten Anne
 
He bedankt voor de tip!! Ik ben ook altijd heel onregelmatig, dus erg vervelend. Ik slik nu Gravitamon, speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden (zit extra Foliumzuur in), heb jij de vit. E gewoon extra ingenomen naast je Foliumzuur?? En waar kun je die tabletjes kopen dan?? Alvast bedankt! Groetjes Cath.
 
maar vit. E is wel heel slecht als je zwanger bent toch dat is schadelijk voor het kindje!! daarom mag je tijdens de zwangerschap ook niet zoveel lever en leverpastei en leverworst enz... eten want daar zit veel vit.E in!!
 
Hoi Cath
De capsules heten omega total; er zit visolie, lijnzaadolie en teunisbloemolie in. Ze schijnen de tekorten aan essentiële vetzuren aan te vullen. Dit zou voor je hormonale evenwicht erg goed zijn. Je kunt ze gewoon in een reform winkel/natuurwinkel kopen. (anemoon of zo) Je mag ze gewoon nemen naast je foliumzuur. Ze vertelde mij in de reform winkel dat een tekort aan vitamine e vaak in verband wordt gebracht met onvruchtbaarheid.

Groetjes Monique
 
oh sorry mijn foutje ik ben in de war ik heb niks gezegd!!!
heb ik wel vaker de laatse tijd ik ben 6 weken zwanger misschien komt het daar door, sorry voor de onrust die ik maakte!!!
 
Bedankt Monique! Kan ik er nu gelijk mee beginnen of pas als ik mijn ongesteldheid heb gehad? Ik heb mijn NOD rond 12 juli! (dan reken ik op 5 weken!), maar het kan dus ook eerder of later. Ik hoop natuurlijk dat ik niet ongi wordt! Maar als ik nu ongi wordt, ga ik ze meteen halen of als het eerder kan, doe ik het nu al! Nogmaals bedankt! Groetjes Cath
 
Terug
Bovenaan