Vitamientjes en visolie

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Sinds een korte tijd geven wij Yoëll Floradix voor zn extra vitaminen....hij was nl nooit een goede eter maar sinds we dit geven is ie beter gaan eten....miss omdat ie nu fitter is en meer weerstand heeft.....(nu ff niet hebben beide buikgriep blegghhhhh) maar ik was benieuwd of er meerdere hun kindjes floradix of iets dergelijk geven...(wel speciaal voor kids hoor)

en ook geven we visolie, dit zou voor goed zijn voor onrustige kindertjes en ik moet zeggen het helpt wel Yoëll is nu niet meer zow onrustig....

zow ik kruip nu weer mijn bedje in....pffff vervelend zeg zo`n buikgriep...

liefs denise

hoi denise,

Ik geef kasper AD druppels en we eten minstens 1 keer in de week vis. Maar nu ik jou berichtje lees over floradix ga ik dit kasper ook geven denk ik. Neem het zelf ook omdat ik snel last heb van een te laag ijzer gehalte in mijn bloed. Hoop dat kasper hierdoor ook beter gaat eten. Dank je voor de tip.

liefs Pauline

even inhakend: waneer gebruik je AD-druppels en wanneer alleen D?
laatst moest ik nieuwe kopen en toen wist ik t niet meer hahaha

verder geven wij niks extra's aan vitamines, ik  denk dat hij via de voeding gewoon voldoende binnen krijgt, en daarbij vraag ik me af of Ivar wel tabletjes zou slikken (of is de visolie ook vloeibaar)?

groetjes Jenneke

hey

hier helemaal geen extra vitamientjes
zo ie zo vergeet ik die vit d altijd en dat was bij de oudste twee ook al zo en die hebben er ook niks aan over gehouden

en daarnaast krijgt ze genoeg binnen aan vitaminen in der gewonen voeding

groetjes saskia

yepzzz...de visolie is ook vloeibaar, is speciaal voor de kleinste kiddo`s.....en floradix is ook vloeibaar...

En ja Yoëll krijgt ook wel alles wat ie moet hebben binnen....maar nu sinds de floradix eet ie gewoon beter en heeft gewoon meer weerstand behalve nu ff niet hahaha de hele familie is getroffen door de buikgriepvirus pfffff

liefs denise

Merk je ook verschil in slapen met Yoëll met die visolie?
Is het iets homiopatisch?
Tja ik ben altijd wel in voor zulk soort middeltjes, baat het niet dan schaad het niet

En ehh beterschap daar

@ Pauline:

Wij hebben het juist ivm het slapen van Yoëll geprobeerd....en ja hij is er een stuk rustiger van geworden, de tip kwam van de bioresonantie therapeut waar we heen gingen voor Yoëll`s koemelkallergie destijds....

De Visolie is dus vloeibaar en is te koop bij de Trekpleister en DA....bij de andere weet ik het niet....ik doe wel iets minder als de dagelijkse hoeveelheid ik geef 2 (kinder)lepels een half uur voor dat Yoëll gaat slapen....hij vind het best lekker want die ik nu heb zit een citrussmaakie aan....het kost  20 euries maar ik doe er ongeveer 2 maand mee...dus valt mee

Liefs Denise

ik bedoelde de floradix, dat was toch  voor beter eten ? of heb ik je berichtje nou verkeerd gelezen ?

liefs pauline

Terug
Bovenaan