Vitamine D druppels en reflux

Ha lieve ouders,<br />Even een gekke vraag of iemand dit wellicht ook herkent of ik gewoon een beetje gek word. Ons zoontje is nu twee weken oud en krijgt sinds een aantal dagen 10 druppels davitamon vitamine D op basis van water 1x daags bij zijn voeding. De desbetreffende voeding waarbij het wordt gegeven wisselt nog wel eens. Wat mij opvalt is dat hij na deze voeding meer last lijkt te hebben van reflux en dat hoe verder je van de voeding waarbij hij de vitamine D (op een lepeltje apart zoals de bedoeling) heeft gekregen het beter gaat rondom de reflux klachten.<br />Is er iemand die dit ook herkent?<br />Ik ga zo maar de vitamine D op oliebasis halen en hopen dat dit scheelt.Toch ben ik nieuwsgierig of anderen dit dus herkennen of dat ik het onbedoeld koppel aan de druppels.<br />Ik hoor graag van jullie!<br />Liefs<br />
 
Ja, herken ik helemaal! De vitamine D op waterbasis is met een smaakje (sinaasappel dacht ik) en dat verergerde de refluxklachten ook bij onze dochter. Bij de druppels op oliebasis was dit niet, dus die heb ik altijd gegeven. Scheelde hier echt, ik hoop bij jullie ook!
 
@CWK, dankjewel, ik voel me nu iets minder gestoord! Hier nu idd die op oliebasis al een paar dagen en echt duidelijk verschil!
Wat maf toch dat zoiets kleins zo'n verschil kan maken hè.
 
Terug
Bovenaan