Vitamine E ?

Hallo allemaal,

Wat ik graag zou willen weten is of het waar is dat je sneller zwanger raakt als je al foliumzuur(bv.Gravitamon) van te voren slikt en ik heb ooit ergens gelezen dat vitamine E ook zou helpen. Weet iemand iets hierover?
Dank jullie wel...
 
Foliumzuur slik je eigenlijk alleen om "neuraal-buis-defecten" te voorkomen. Het is belangrijk dat je vantevoren begint zodat er een soort voorraadje is van foliumzuur in je lichaam.
Over vitamine E heb ik nooit iets gehoord. Wel schijnt het zo te zijn dat zink heel goed is voor de beweeglijkheid van de spermacellen. Toevallig (?) ben ik zwanger geraakt in de maand dat mijn vriend een voedingssuplement van het Kruidvat met zink is gaan slikken.

Succes met zwanger worden! Kiki
 
Ik weet niks van vitamine E maar ik las het merk gravitamon, volgens mij kon ik bij Stip (DA) voor ongeveer de zelfde prijs 90 foliumzuurpilletjes krijgen (het kan ook zijn dat ik gravitamon verwissel met een ander merk) tis maar een tip.
 
hoi Bianca,
Toevallig ben ik op aanraden van een reform deskundige begonnen met vitamine E extra te nemen. Dit zou een positieve bijdrage kunnen leveren aan je vruchtbaarheid; het versterkt je hormonale processen.
Ik gebruik de vitamine E (met daarbij wat teunisbloemolie en visolie) kun je gewoon bij de reformwinkel halen.
Zou voor de zekerheid eerst goed informeren in de reformwinkel of dit voor jou ook goed kan zijn. Of het geholpen heeft weet ik je as zondag te vertellen. Voel in ieder geval m'n eisprong nu, voelde ik voorheen nooit.

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan