vitamine pillen

Hallo,

ook ik ben net zwanger. Namelijk 5 weken en 3 dagen.
Ik slik elke dag multivitamine, mag ik dat ook blijven doen nu ik zwanger ben???
Wie weet het?

Alvast bedankt!
 
Je kunt beter geen gewone multivitamine slikken omdat hier bepaalde vitamine inzitten die je als je zwanger bent niet te veel mag binnenkrijgen. Je kunt beter vitaminen nemen die speciaal voor zwangere vrouwen zijn zoals bijv. Gravitamon. Hier zit dan ook meteen je foliumzuur in wat natuurlijk erg belangrijk is.

Succes met je zwangerschap en geniet ervan.
 
Hee zwangere ;-)

Zelf slik ik van Davitamon,fem natal...zit alles in wat je nodig hebt..enne..ben een paar x onder controle geweest in het ziekenhuis..vanwege mn leeftijd...de arts daar zegt dat er alleen maar goed aangedaan word om bv foliumzuur de hele zwangerschap te slikken..dus deze vitamine pillen van fem natal slik ik dus mn hele zwangerschap.

Heel veel succes tijdens je zwangerschap en inderdaad...maak je niet te druk over alles wat je leest en hoort...want dat word je gek!!!

x San
 
ik sluit me bij bovenstaande anoniem aan, je kan veel beter vitaminen voor zwangeren nemen om de redenen die zij inderdaad noemt.

Proficiat en ik wens je een voorspoedige zwangerschap
 
hey hoi!


Ik slik elke morgen trouw na men ontbijt fem natal,dat is speciaal afgestemd op de behoefte van de zwangere vrouw en haar baby.
er zit alles in wat je nodig hebt.
geniet van je zwangerschap!

groetjes
 
Terug
Bovenaan