Vitamine Zwanger worden

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik had even een vraag. Wij zijn bezig in onze eerste ronde voor ons eerste kind. Nu slik ik al een lange tijd foliumzuur van davitamon. Je hebt ook nog compleet mama moet je die er nou ook bij slikken of 1 van de 2? </p><p>Ik hoor het graag! </p><p>Groetjes </p>
 
Hoi! 
Ik zou je willen aanraden om eens iets te lezen over foliumzuur vs folaat. Folaat is namelijk de natuurlijke vorm van foliumzuur en dus veel gezonder om te nemen. Foliumzuur moet in het lichaam eerst weer worden omgezet in folaat. Als je gericht zoekt staat internet er vol mee. 
Ik slik de multi vitamine van vitals. Hier zitten alle gezonde vormen in van de juiste vitamines :) 
 
Niet samen in nemen want volgens mij zit in mama compleet  al foliumzuur . En teveel foliumzuur  word ook afgeraden
Ik heb toen ik zwanger probeerde te worden  alleen foliumzuur  geslikt van davitamon. en toen ik zwanger was de mama compleet met visolie van davitamon
?
 
Ik heb bij het proberen om zwanger te worden ook alleen foliumzuur geslikt, en nu zwangerschapsvitamine compleet met omega 3. Maar bij een gezond dieet hoef je eigenlijk niks bij te nemen (buiten foliumzuur het 1e trimester). 
 
Toen ik gestopt was met de pil ben ik begonnen met foliumzuur  en ik slik nu ook vitaminen D.
Schijnt ook goed te zijn las ik
 
 
Terug
Bovenaan