vitamine

Even een vraagje; als je zwanger bent schijnt het goed te zijn om vitaminen speciaal voor zwangere vrouwen te slikken, maar moet dat ook als je bezig bent met zwanger worden??

groetjes koekeltje

Ik slik de tabletjes van het kruidvat. Vitaal zwanger. Die kan je slikken vanaf het moment dat je zwanger wilt worden. Hier zit de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid foliumzuur in + extra andere vitamientjes en kan je je hele zwangerschap slikken. Alles word net even extra aangevuld zeg maar.

In principe is foliumzuur alleen genoeg. Net doen waar jezelf achter staat.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.

Hoi,

In Gravitamon zitten ook veel andere vitaminen, ook voor als je zwanger bent en als je borstvoeding geeft. Ik slik deze zelf ook. Je hebt ook vitaminepillen met puur en alleen foliumzuur. Als je bezig bent met zwanger worden is alleen foliumzuur inderdaad voldoende. Ik vond en vind het wel een fijn idee om nu al wat extra vitamines binnen te krijgen. Dus gewoon kijken waar je je het prettigst bij voelt.

Groetjes,
mv Tijs

Ik slik alleen foliumzuur nu zo'n 3 maanden.
Ik heb  ook al eens gehoord van kruiden die je kunt slikken om de sprong op gang te brengen en iets om de innesteling te stimuleren. weet iemand wat dit is?

Hoi hoi,
Ik slik gewoon de foliumzuur tabletjes met daarnaast wat vitamines voor mezelf.

Ik heb de afgelopen maanden het een en ander aan kruiden etc voorbij zien komen op dit forum. Ik dacht dat ze op  dit forum voornamelijk  wel eens gehad hebben over teunisbloemolie.

Groetjes,
Sara

Hallo.

Ik slik zelf foliumzuur 0,5 mg.
Maar toen ik van de week een nieuw doosje wilde halen
zag ik alleen nog maar doosjes van 0,4 mg.
Ik neem aan dat 0,4 mg ook wel genoeg is??
Ben zelf toch maar naar een andere drogist gegaan en een doosje van 0,5 mg gekocht.

Groetties Jo

Terug
Bovenaan