vitamine

heyhey

zitten jullie kids aan de druppels vitamine? ( D is het geloof ik)
cb kwam hiermee aan, maar vind het eigenlijk echt onzin... of ligt dat nou aan mij???
heb t bij mn oudste ook nooit gegeven.
ze komen elke dag buiten, of het nu lekker weer of slecht weer is... ze eten en drinken goed enz.
geen druppels voor nodig toch!!???

ben benieuwd wie hier wel trouw elke dag de vitamnines geeft.

liefs, do

ik geef niks, cb heeft dat ook niet gezegd of ik luisterde niet vermoed ik

mara is gezond, groeit goed en heeft heel veel energie

ik slik wel vitamine omdat ik nu zwanger ben van 1 of meer
maar bij mara wil ik daar nog niet aan beginnen, ik wil dat haar lichaam gezond leert te zijn en blijven op de voeding zonder kunstmatige toevoegingen

als haar weerstand slecht lijkt te zijn zal ik er opnieuw over nadenken, tot die tijd niet.
ze beweren toch altijd dat alle nodige voedingsstoffen in hun eten en drinken zit? daarom kopen we toch speciale melk en voeding?

groetjes sabine

ja als je stopt met opvolgmelk, dan missen ze vitamine D. want dat zit niet in gewone melk.

Heeft het CB idd ook tegen mij gezegd.
Keano krijgt iedere dag 10 druppeltjes.

greetzz

ik geef ze ook braaf vit D erbij
hoewel demi veel buitenkomt haha
ze is al beetje bruin zelfs....
maar vit d is goed voor botten en zo en ja ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat de voeding van tegenwoordig ook erg aan wensen overlaat alles is toch kunstmatig of genetisch gemanipuleerd
overal toevoegingen bij.
moet altijd erg mijn best doen om uit de suppermarkt gewoon voedsel te vinden (voor mijn gevoel dan)

kus

Oh zo

mara krijgt ontbijtpap en avondpap. Met opvolgmelk erbij in.

idd veel voeding laat te wensen over, al een babypotje met maar 5% groente tegengekomen.

groetjes sabine

wauw, 5 procent groenten, dat is echt bizar! Ik kook altijd zelf voor mn kinders. En geef ze bakken met fruit ;) En ik ben niet zo consequent in het geven van vitamine d. Mijn zoontje krigt iedere dag kauwvitaminen, anders is hij continu verkouden en het helpt echt!!

Liefs

Ik probeer wel elke dag vitamine D te geven, in het begin toen ik nog borstvoeding gaf deed ik dat ook (en toen ook met vitamine K). Ik weet niet of het helpt, maar ik weet wel dat het al jaren wordt geadviseerd, dus het zal vast ergens goed voor zijn...

een potje met maar 5% groente??? zo dan!
nee, kids eten hier gewoon met de pot mee. heeeeel af en toe krijgen ze een potje, maar meestal maak ik het lekker zelf.

de oudste krijgt wel af en toe een kauwtablet. eigenlijk alleen als ze er om vraagt, anders vergeet ik het hahaha

kids zijn gezond dus zal wel goed zijn toch :D

bedankt voor alle reacties

liefs, do

Terug
Bovenaan