vitaminen

denk echt dat ik tekort vitaminen binnenkrijg
tegen 4 uur wordt ik misselijk en zit ik in 1x bomvol(van nix eten he)
dus nu 6 uur heb ik geen honger eet overdag wel appel ,sinaasappel.komkommer
maar dus niet echt veel van de avondgroenten ,slik ook gravitamon
wie herkent dit???????
11 weken
 
Ik herken het niet, maar ik raad je aan om meerdere malen per dag kleine hoeveelheden te eten en het niet af te laten hangen van 3 maal per dag en normale maaltijd. Op deze manier loop je over een tijdje inderdaad de kans dat je ergens een tekort van krijgt. Dus i.p.v. 3 maal daags b.v. 6 maal daags wat eten.

Succes

p.s. je zult het ongetwijfeld weten, maar Gravitamon is een aanvulling en geen vervanging.
 
Over de baby hoef je je niet druk te maken die neemt wel wat ie nodig heeft en zo heel snel een vitamine tekort in een land als dit? Lijkt me stug en zowiezo eet je duidelijk gezond. Zelf heb ik nog geen klachten/problemen ondervonden van 5 maand kotsmisselijk zijn waarbij de eerste 4 alleen maar overgeven tot ziekenhuisopname toe. De kleine doet het goed en met mij gaat het ook goed. Ben nu 7 maand. Bovendien met een beetje geluk gaat het met een week of 2 bij jouw vast wat beter. Ik zou me er echt niet druk over maken. Er zijn vrouwen die 9 mnd lang braken en een gezond kind op de wereld zetten en zelf ook gezond zijn. Op de een of andere manier is het vrouwelijk lichaam berekend op dit soort zwangerschaps perikelen.
 
Het gaat er ook niet alleen om dat de baby iets tekort komt, die neemt inderdaad wel wat ie nodig heeft bij jou weg, maar dat je jezelf ook een beetje prettig blijft voelen en niet half belabberd rondloopt aan het einde van je zwangerschap omdat je misschien toch wel ergens een tekort aan hebt. Alleen van het eten van een appel, sinaasappel en komkommer kun je niet echt spreken van een goed gevarieerde voeding. Het is ook niets om je druk om te maken, maar wel iets om je goed te realiseren. Kijk, er zijn altijd gevallen bekend van mensen die het nog erger troffen als jou (als je bovenstaande reactie leest), maar dat wil niet zeggen dat je er zelf al wat aan kunt gaan doen, door het anders aan te pakken dan je nu doet. Je kunt het vaak toch zelf wat meer in de hand hebben.

Succes
 
Als je misselijk bent, is het beter om wel te eten dan om niet te eten. Dus sochtends gewoon beginnen met een bak thee en een beschuitje en langzaam opbouwen...
 
Terug
Bovenaan