vitaminen

ha,

gisteren had ik mijn verloskundige aan de lijn en die vroeg aan mij of ik naast foliumzuur of multivitaminen slikte maar doet doe ik dus niet maar nu wil ik dit vanmiddag gaan halen maar ik weet niet meer prescies welke ze bedoelde.
Volgens mij zei ze dat het multivitaminen waren speciaal voor zwangeren en van het merk femnatal ofzoiets misschien dat jullie weten ?

alvast bedankt

groetjes tamara
 
Er bestaan inderdaad multi-vitamine speciaal voor zwangere vrouwen. Ik weet dat het huimerk van Etos die bijv. heeft. Hier zit dan ook gelijk foliumzuur in.
Raar trouwens dat jou verloskundige dit aanraad. Die van mij is hier geen voorstander van en wil liever dat je gezond eet en op deze manier alles binnenkrijgt wat noodzakelijk is.

Groetjes Melanie
 
tuurlijk als je gewoon gezond eet krijg je alles al op een natuurlijke manier binnen. Met die multivitamines krijg je misschien wel teveel van bepaalde vitamines binnen en dat kan ook schadelijk zijn. ik zou het niet doen als ik jou was.
 
Is er iemand die ze van het kruidvat huismerk heeft? Dat las ik laatst op een van de forums dat ze hetzelfde zijn als femnatal maar veel goedkoper. Ik heb al bij twee kruidvatwinkels gekeken, maar ik zag ze nergens. Als iemand ze heeft, kan je me vertellen hoe de verpakking eruit ziet? Dank je wel bij voorbaat.
 
Terug
Bovenaan