vitaminen

Goedemorgen allemaal,

'K heb even een vraag. Mijn man en ik nemen trouw iedere morgen zo'n vitamine pil nu de "r" weer in de maand zit.

Onze dochter, bijna 2, krijgt iedere ochtend nog de AD druppels. wat zou zij verder nog kunnen gebruiken, hebben jullie een idee?

Ik hoor het wel groetjes Rianne
 

Hallo Rianne,
mijn dochtertje van 2 jaar en 9 maanden krijgt ook dagelijks kinder-vitaminetabletten.
Verkrijgbaar bij Etos, Optimax heten ze.
daarnaast ook vit D druppels.
 
Hoi Rianne,
Mijn zoontje (volgende maand 2 jaar) geef ik sinds kort davitamon kinderkauwvitaminen....hij vind het geweldig...het zijn net snoepjes en smaken erg lekker. Ideaal om de winter door te komen. Ze zijn officieel vanaf 2 jaar...maar dat ene maandje maakt volgens mij weinig uit. Kinderen mogen er twee per dag en ik geef er nu maar één dus dat zal wel goed zitten. Ze zijn ook gewoon verkrijgbaar bij de drogist.
Groetjes,
Ingrid
 
hoi Rianne

Wij eten zelf geen vitamine tabletten, en onze zoon van 2,5 ook niet . ja wel de vit D druppels. Maar als je genoeg verse groentes en fruit krijg is het niet nodig. Heb het ook nagevraagd op CB. Wij en onze kids zijn nooit ziek, hij is 1 keer verkouden geweest, das weinig voor een kind. Misschien heb je er iets aan

Groet Bea
 
Wat ik je nog kan aanraden is Visolie..ook vloeibaar verkrijgbaar bij de vitaminespeciaalzaak.

Dit nemen ik en mijn man ook in als capsules. Meer info hierover kijk op http://www.vita-send.nl/epa.htm
 
Terug
Bovenaan