Vitaminen

Gekke vraag mischien. Ik ben er nooit goed in geweest op vitaminen te slikken maar sinds dat ik zwanger ben heb ik elke dag een Gravitamon genomen. Die zijn nu op en ik moet nieuwe kopen, en de verpakking zegt dat ze ook goed zijn voor tijdens de borstvoeding. Maar ja - inmiddels geloof ik niet alles wat ik lees:) en hoor graag als iemand een andere sort vitaminen kan aanraden voor tijdens de borstvoeding og dat ik gewoon Gravitamon moet vertrouwen. Toen ik ooit de VK over vitaminen vroeg kreeg ik te horen dat het helemaal niet nodig is, maar mijn voedingspatroon is heel anders nu dan voordat ik zwanger werd en ik wil zeker zijn dat ik de nodige vitaminen krijg.

Mor 74 - nog twee weken te gaan (+/-)

Ik heb  Gravitamon aan het begin van de zwangerschap geslikt (tot een week of 12) en nu weer sinds een paar weken. Ik ben ze nu weer gaan slikken omdat ik vond dat ik wel wat extra vitaminen kon gebruiken, aangezien ik nu niet zo'n fan ben van groenten en fruit. Ik eet het wel, maar veel minder dan normaal. Daarbij heb ik 2 jaar geleden een buikgriep gehad in mijn kraambed en ernstige oververmoeidheid. Toen kreeg ik extra vitaminen B voorgeschreven en floradix. Dus ben ik nu vast extra vitaminen gaan slikken om goed fit te zijn.

Volgens mijn vk is Gravitamon zeker goed van samenstelling, ook voor als je borstvoeding geeft.

Groetjes,
Susan

Ik heb ze idd ook de eerste 3-4 maanden geslikt, en probeer er nu weer mee te beginnen (al hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik ze vaker vergeet dan dat ik ze slik). Bij mijn dochter is de borstvoeding heel beroerd gegaan, en ik wil er alles aan doen om te zorgen dat het deze keer beter gaat. Dus als die vitamientjes daarbij helpen, dan graag. de VK zei dat het niet bewezen was, maar dat het hoe dan ook goed voor je is in die periode omdat de BV inderdaad best veel van je lichaam vraagt.

Ha meiden

Dat is inderdaad lekker om te horen. Ik ga morgen direct een nieuwe voorraad halen.
Bij mij liep de vorige keer de borstvoeding ook niet hoe het moest, ga nu dan ook alles aangrijpen om dat wel voor elkaar te krijgen. ( Is nog geen garantie!!!)

Groetjes Yeppie
36+3

Hoi hoi,

Ik slik nu davitamon femnatal. Eigenlijk al de hele zwangerschap.
Had een behoorlijke zwakke weerstand, ben ook een aantal keer echt ziek geweest.
Dus vandaar dat ik ze slik (ach, zoals je leest heeft het misschien niet eens heel veel geholpen... ;-) )

Laatst heb ik vitaminen voor na de bevalling gekocht, van Etos, Multi jong moeder ofzo.
Dit is voor na de bevalling, om weer wat op krachten te komken met vitamine b en ijzer ofzoiets.

Wat doet gravitamon prercies? Is dat speciaal voor net bevallen vrouwen?

Terug
Bovenaan