vitaminepillen

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen of het naast het slikken van  foliumzuur nog verstandig is om  extra vitaminepillen te slikken?

Ik heb ergens gelezen dat je uit moet kijken met vitamine A, maar dat  vitamine D goed is.

gr
Vanes  

Ik slik Gravitamon, daar zit alles in wat je nodig hebt. Het is speciaal voor zwangeren dus er zal wel niets teveel in zitten. Het kan de hele zwangerschap geslikt worden.

Ik geloof dat foliumzuur t/m 12 weken moet, toch?
Verder idd oppassen met vitamine A. Een gewone mulitvitamine is ongeschikt voor zwangeren dacht ik.

Grtjs Colin

Bedankt voor je reactie.

Ja, alleen staat om sommige sites weer dat het ook goed is om foliumzuur de gehele zwangerschap te slikken. Ik ga dat binnenkort maar eens aan de gynaecoloog vragen.

Gravitamon, kan je dat gewoon bij een drogisterij kopen?

Hey Vanes!

Ik heb eerst alleen foliumzuur geslikt, nu heb ik vitamine pillen van Dagavit (mama&baby) en daar zit alles in.Ook minder vitamine A omdat teveel niet goed is in de zwangerschap. Ik heb ze bij de Etos gekocht voor 15 euro voor 100 stuks. Zit ook foliumzuur in..

Succes!

Groetjes

he he,
ik heb van VSM puur mama vitamine tabletten,....
zit ook alles in, en je hoeft daarnaast niet nog je foliumzuur te slikken!

is rond de 15 euro voor 90 tabletten...

gr. Geertje

Hoi hoi,

Ik heb voor de zwangerschp alleen foliumzuur geslikt en ben nu overgestapt op VSM mama hier zitten alle vitamines en ook foliumzuur in.

Liefs tammytjuh

Hoi dames,

Ik heb in het afgelopen jaar zowat alle merken vitaminepillen voor zwangeren gebruikt en ik ben blijven hangen bij VSM puur mama. Daarnaast slik ik ook nog visoliecapsules, 2 per week, ook van VSM puur mama.  Dat is vooral omdat ik zelf geen vis lust en ik toch die voedingsstoffen door wil geven aan mijn kindje.
Eerder heb ik gewone visoliecapsules geslikt, maar die bleef ik de hele dag eten. Ze gingen mij zo tegenstaan dat ik op zoek ben gegaan naar multivitaminepillen waar dit ook in zat. Die zijn er helaas niet. Bij de drogist raadden ze mij deze van VSM aan, met de mededeling dat ik ze heus niet iedere dag hoef te eten. Sinds ik die capsules heb boer ik niets meer op en omdat ze kleiner zijn dan normale krijg ik ze ook makkelijker weg. Ik vind ze wel een aanrader!

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan