vitamines en foliumzuur

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik had een vraag over vitamines en foliumzuur ik slik al een tijdje foliumzuur en nou dacht ik en hoorde ik overal dat er ook multivitamines zijn voor vrouwen die zwanger willen worden ik heb nu dagravit en foliumzuur pilletjes van 0.5
want die  apotheker zei dat er te weinig foliumzuur in die multivitaminetabletten zaten..
maar dadlijk krijg ik teveel binnen das toch ook niet de bedoeling of zou het wel goed zijn ik heb zo mijn twijfels erover wie kan me alsjeblieft helpen ...
of wie slikt er ook dit of iets anders ...alle adviezen zijn welkom
groetjes en alvast bedankt monica

Hoi hoi,

Ik slik ook multivitaminen voor zwanger worden van Etos merk, deze moet je 2 maal daags innemen, en er zit in 2 tabletten voldoende foliumzuur in (precies voldoende wat je per dag binnen moet krijgen) Zover ik weet zit in die van jou exact hetzelfde... Dus ik zou niet nog ns extra foliumzuur slikken... Is totaal niet nodig!!! Mocht je toch twijfelen kun je evt. gewoon de huisarts een belletje geven. Hij kan jou dit zo zeggen over te telefoon...

Succes met zwanger worden.

Knuff Esseltje

Hoi ik slik gravidamon, dat is voor de zwangerschap en tijdens en daar zit precies genoeg foliumzuur in.

Ester

Hoi,
Ik slik "puur mama" van VSM (alleen voor de naam al, haha)
Hierin zit precies de goeie dosis foliumzuur en ik vind het zelf ook wel een fijn idee dat ik ook andere vitamines slik. Ik eet wel gezond, maar je weet natuurlijk niet of je iedere dag wel alle vitamines voldoende binnenkrijgt. Alles wat je trouwens teveel binnenkrijgt wordt door het lichaam zo weer eruit gewerkt via je urine en ontlasting
succes ermee,
Groet, MOON

Hoi,

Ik slik de foliumzuur van Davitamon.
Begin nu te twijfelen omdat ik er helemaal niet op gelet heb of dit een goede is, of er voldoende foliumzuur in zit want het is ook een multivitamine.
Help, wie kan mij verder helpen?????

Groetjes.

Hoi

Ik gebruik zelf puur mamma van VSM. Ook omdat ik die nu tijdens de zwangerschap en straks tijdens de borstvoeding kan blijven slikken, ik hoef dus niet telkens een ander pilletje aan te schaffen. Volgens mijn ha zijn alle pillen waar duidelijk op staat voor de zwangere vrouw goed. Het is toch alleen aanvulling op je gewone voeding, dus als je gezond eet dan is het alleen wat extra's.

Groetjes Natalie
(20w)

Ik slik foliumzuur van de Etos en omega 3 capsules ,omdat ik niet (niet veel) vis eet

ik slikte eerst foliumzuur van sunwell mar nu deze op was ben ik naar de vitaminestore geweest en heb ik prenetal een vitamine pil wat alles heeft wat een klussende/zwangere vrouw voor extra nodig heeft wel vrij prijzig maar wil toch van alles voldoende binnen krijgen

Terug
Bovenaan