Vitamines gezocht, wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een tijd lang vitamines gebruikt voor zwangeren. Ik heb deze toen gekocht bij het Kruidvat of bij de Etos. Omdat ik in Duitsland woon en zelf niet in de gelegnheid ben om even snel naar 1 van die winkels te gaan, en een kennis van mij de vitamines wel voor me wil meenemen, ben ik op zoek naar de exacte naam van de vitamines en de naam van de winkel waar ze worden verkocht. Het gaat om een paars potje met zoals eerder gezegd vitamines voor zwangere vrouwen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes Monique

Hoi Monique,

Ik heb hier een paars potje van eigen merk Etos en dat heet; Multi zwangerschap.

Nou was ik van de week bij de Etos en zag ik dat alle vitaminen (en andere voedingssupplementen) een nieuwe verpakking hebben gekregen dus ik weet niet of ze nogsteeds Lila/Paars zijn. Ik zag veel potjes met een groenige kleur maar ik heb er niet zo heel goed op gelet omdat ik ze al in huis heb...
Ik hoop dat je hier iets aan hebt mischien weet iemand anders hoe de nieuwe verpakking eruit ziet!

Groetjes Sandra

Hoi Monique,
Ik slik die vitaminen van het Kruidvat. Ze heten: Vitaal zwanger. Volgens mij zijn het zo en zo de enigste multivitaminen voor zwangeren van eigen merk. Lekker makkelijk te vinden dus.
Groetjes Ivy

Hallo,

Ik slik fem natal van davitamon, bevalt me prima!
Volgens mij heb je ook nog iets dat gravitamon heet is ook voor zwangere vrouwen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Groetjes Annemiek
16w3d

Etos heeft allerlei nieuwe verpakkingen enne... de inhoud is ook veranderd! Ik slikte van de Etos altijd extra krachtig vit. B complex, maar die hebben ze nu niet meer. Voor de zwangerschap heb ik nu die van Kruidvat gehaald, maar die dingen stinken zo, die krijg ik niet naar binnen!

Hoi!

Ik slik ook Davitamon en dan speciaal voor zwangere vrouwen. Daar zit alles in wat je als zwangere nodig heeft (ook foliumzuur). Deze kan je ook nog doorslikken als je borstvoeding geeft.

Kan je kopen bij de Apotheek maar ook gewoon bij de Drogist!

groetjes, Karin

Hoi,

Ik slik Gravitamon.
Er zitten 100 tabletten in,er zit
alles in wat je nodig hebt!!
Gewoon te verkrijgen bij de apotheek!
Succes,

Groetjes Maja

Klopt. Die vitaminen van Kruidvat stinken!!!!
Groetjes Ivy

Terug
Bovenaan